Beantwoord

Apple Tv en smarttv App

Toon eerste bericht

52 Reacties

Oke, mocht Ziggo binnen nu en 6 maanden geen goede Apple TV app hebben, dan stap ik over naar glasvezel met NZ-ziet.

Ze beloven dit al jaren maar er komt helemaal niks van terecht.
Toch even een *bump* omhoog, het zou zo tof zijn als hier extra vaart achter wordt gezet.

Daarnaast idd toegang tot de bèta zou echt een pre zijn! Maarja.. ik kom er nergens achter hoe je hier nog tussen komt.
Reputatie 1
Beste Ziggo,

Kan er in hemelsnaam een actie ondernomen worden in het uitbrengen van de app voor de Apple-tv?
Of geeft anders eens regelmatig een status-update want het lijkt erop dat het best wel een beetje erg stil staat allemaal

Bvd.
DJP1990 schreef:

Het hele Ziggo vs AppleTV App begint immers net zo’n ‘touchy’ onderwerp te worden als ApplePay in Nederland.

Ik kan dan ook niet wachten totdat bunq ook tv-diensten gaat aanbieden. 😉
Zou onderhand wel eens tijd worden dat de app er komt. Heb naar mijn mening onderhand wel genoeg geduld gehad
Hoi,

Ik heb een Nvidia Shield Android TV, en ik zou graag mee testen / beta versie proberen.
Is dat al of nog mogelijk?

mvg,
Joris Hoogendoorn
Echt belachelijk hoe lang dit moet duren... er staat wel oktober 2018 maar volgens mij wordt er al bijna twee jaar door klanten om gevraagd. Zo ontzettend moeilijk kan het nou ook weer niet zijn lijkt me. Grondig testen is belangrijk maar dat duurt toch ook weer niet zó lang?
Kan bijna niet anders dan dat het Ziggo zelf gewoon totaal niet boeit. Er worden dan immers weer minder decoders verhuurd.
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over Ziggo maar dit slaat echt nergens op.

https://www.iculture.nl/nieuws/ziggo-werkt-apple-tv-app/

In februari 2018 werd er ook al aan “gewerkt”. En daarvoor lag de vraag er al een tijdje...
Reputatie 6
Badge +9
Nu de nieuwe Mediabox eraan komt zal het AppleTV wel even aan de kant geschoven worden/zijn.
Een Mediabox is voor Ziggo financieel natuurlijk 100x prettiger dan een app voor de AppleTV.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-nieuw-tvportaal-bestaat-uit-meer-dan-alleen-mediabox-next/
Jammer genoeg kan ik mijn topic niet weer vinden over de app op apple tv 4. Via google weet ik dat ik 9 maanden geleden een topic begon over apple tv 4 en een app. Mijn vrouw is bijna blind.en ze gebruikt vaak de voice over om dingen te lezen. Ik heb me toen ook al opgeegeven voor het testpanel. Sindsdien heb ik alleen wat vernomen via de site tv totaal. Ik heb vernomen via deze site dat er een soft launch van de media box next is. Zelf ben ik spastisch hierom gebruik ik een demotica / GEWA besturing voor mijn audio, tv en apple 4 te bedienen. Deze werkt op infra rood siignaal. Als het infra rood signaal niet is op de nieuwe afstandbedieniing dan zal ik een aanvraag moeten indienen bij het zorggkantoor. Mijn apple tv heb ik al erin. Dus dat scheelt ons veel rompslomp. Vandaar dat we een GROOT BELANG hebben bij de app!!!!!!!!!! 😄
@milkeywayman
De originele Next AB bedient de Next via RF signalen.
Er is ook een IR-Repertoire waarmee de Next kan worden bediend.
Zelf gebruik ik een Logitech Universele IR Remote daarvoor.
In de Logitech Device DB kun je kiezen voor: Pace DCR711 of Cisco 8485-DVB.

Als ik je goed begrijp dan kan het lastig zijn de benodigde IR Codes toe te voegen aan de apparatuur die jij gebruikt. Die ken ik niet. Ik neem aan dat er een leerfunctie is, waarmee je codes van een andere IR AB kunt overnemen. Aan de originele Next AB heb je dan niets.
Maar, daar moet een mouw aan zijn te passen. Nodig is: iemand met een Logitech AB waarmee de Next wordt bediend. Dat moet op een of andere manier geregeld kunnen worden.

Gr Han
Ben ook wel benieuwd wanneer er wat meer duidelijkheid komt over de app voor de Apple TV. Als het voor Iphones werkt dan zou je zeggen dat het een 'aanpassen van de layout' kwestie is.. maar ja, ben geen programmeur 🙂

Wij wachten af en horen graag..
Is er inmiddels al meer over bekend ?
Wanneer komt de  TV app @Ziggo Community ?
Hi Ziggo, kunnen jullie een status update geven?

Alvast bedankt!
Status update is dat de appletv app op een zeer laag pitje staat helaas.
en nog steeds geen nieuws, geen updates? kanalen verdwijnen uit het boeket van Ziggo en je vraagt je af waarom klanten vertrekken ...

jouw waardevoorstel is aan het verdwijnen Liberty Global ... Ziggo was veel beter op zichzelf...pffttt
Ik hoop ook dat Ziggo snel een app gaat leveren voor de Apple TV. Dit zou een gat in de markt zijn en gigantisch veel tevreden klanten opleveren. De huidige horizon box is gewoon treurig...
Ondertussen heeft KPN een SmartTV app uitgebracht. Hoe ver staat het met de Apple TV app van Ziggo? Zijn er al updates mbt de releasedate?
Reputatie 6
Badge +9
Ziggo komt met een nieuwe Mediabox, de Next.
Denk dus niet dat er iets komt voor de AppleTV.
Een box brengt immers meer geld in het laatje dan een app.
Reputatie 5
KPN troeft Ziggo af: Interactieve TV met app direct op Smart TV
Zie Totaal TV: https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-troeft-ziggo-af-interactieve-tv-met-app-direct-op-smart-tv/
Badge
ziggo!!! KPN komt hier even mooi om de hoek

wanneer kan me nou eindelijk aanmelden voor de Apple tv app?

ben die horizon box nog steeds zo zat!
of gooi me in de beta voor de Apple tv.
ik zal het graag willen testen !
Reputatie 3
ik ga er zelf vanuit dat de Android TV app wel met de zomer komt, wanneer ook de nieuwe Mediabox Next echt uit gaat komen (allemaal mijn persoonlijke aanname)

Ik hoop wel dat de android TV app versie streams op 1080p toelaat, want 720p is toch wel karig op een groot scherm...
Reputatie 7
Hallo iedereen,

Voor Android en Fire TV zijn we inmiddels ook al aan het testen met klanten. Voor Apple TV zijn we momenteel nog steeds met interne tests bezig.

Dit is alles wat we er op dit moment over kunnen en mogen zeggen.
@Serkan Ziggo , kun je wel iets prijs geven waarom het zo lang duurt voor de Apple TV? Wat houdt jullie tegen om Apple TV niet te testen met klanten? Waarom laten jullie je grootste concurrent zomaar voorbij 'lopen'?

Ik vind het echt jammer. Jullie kunnen nu een slag slaan. Max Verstappen kijken via de Apple TV is toch wel een monopolie positie waar je u tegen zegt....

Ik hoor het wel als jullie een tester zoeken 😉

Reageer