Huigie

Level 3
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Android 11 - error -2032

Krijg Go niet aan de praat op Android 11. Het start op maar zodra ik wat wil kijken gaan de cast en de ondertiteling icoontjes(geloof ik, kunnen ook 2 andere zijn) in het scherm aan en uit en op een gegeven moment komt de melding dat er teveel mensen zijn kijken of komt error -2032 op het scherm te staan.

 

Meer mensen met Android 11 last van?

10 Reacties 10
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Zeer waarschijnlijk is de app nog niet Android 11 compatible. De laatste update van de app is namelijk op 25 augustus geweest, vóórdat Android 11 er was.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Is het de officiële android 11 of beta versie.

Want nog niet op alle toestellen zijn ze uitgerold namelijk.

 

Hier vind je een lijst met welke toestellen er Android 11 krijgen

TKL

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

1. Op ZiggoGo krijg ik code (-2032). Hoe los ik dat op?

2. Welke smurf implemteert nieuwe software dat niet werkt?

Build : 2.3.53 Prod(21500)
Device : HUAWEI AGS2-W09
OS : Android 8.0.0 (API 26)
Video Player : 2.11.1
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.4
Connection Type : WiFi - ("Ziggo6EC5EBB")
MQTT Broker : CONNECTED
MQTT CPE Status : ONLINE_RUNNING
SSDP Status : null
Device ID Address : 192
CPE ID Address : null
 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Welke versie van Ziggo Go heb je op je device @TKL 

Hier in dit topic 

Android - Ziggo GO kan de video niet afspelen - foutcode 2030 / 2031 / 2032 / 2033

Vind je de juiste antwoorden. Is een bekend probleem met android.

 

 

Je kan de huidige Ziggo Go App verwijderen en via deze Download Ziggo Go iets naar beneden scrollen. downloaden

Als dit lukt dan is het goed gegaan, hou je het probleem zet het dan hier in dit topic 

Android - Ziggo GO kan de video niet afspelen - foutcode 2030 / 2031 / 2032 / 2033 zoals boven ook vermeld.

TKL

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb ik meegegeven:

Build : 2.3.53 Prod(21500)
Device : HUAWEI AGS2-W09
OS : Android 8.0.0 (API 26)

Laatste update: 25 aug 2020. Volgens mij is dit de laatste.

Gaan die smurfen nog een update naar een werkende versie doen? Of moet ik de app herinstalleren?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@TKL  heb omschreven wat je kan doen, en er is een storing geweest, even uitloggen en inloggen misschien helpt dat.

Zet in je je profiel je postcode en huisnummer dan zal ik de Ziggo Medewerkers er voor inlichten.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

En het zijn gewoon medewerkers en geen smurfen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TKL schreef: “Of moet ik de app herinstalleren?”

Dat zou ik sowieso altijd proberen als er een app niet goed werkt.

TKL

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Uitloggen + opnieuw inloggen heeft niet geholpen. Herinstalleren ook niet.

Wat nu?

Medewerkers die niet weten wat ze doen, noemden wij altijd zo. 

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

aangezien dit topic eigenlijk gaat om een ziggo go error op android 11, wil ik hierbij melden dat ziggo go prima werkt op android 11.

 

TKL wrote:

Medewerkers die niet weten wat ze doen, noemden wij altijd zo. 

 

misschien jouw vraag in een topic plaatsen die ook over hetzelfde onderwerp gaat zoals @Dave-  al had vermeld.

Dave- wrote:

Welke versie van Ziggo Go heb je op je device @TKL 

Hier in dit topic 

Android - Ziggo GO kan de video niet afspelen - foutcode 2030 / 2031 / 2032 / 2033

Vind je de juiste antwoorden. Is een bekend probleem met android.

 

 

Je kan de huidige Ziggo Go App verwijderen en via deze Download Ziggo Go iets naar beneden scrollen. downloaden

Als dit lukt dan is het goed gegaan, hou je het probleem zet het dan hier in dit topic 

Android - Ziggo GO kan de video niet afspelen - foutcode 2030 / 2031 / 2032 / 2033 zoals boven ook vermeld.

iig succes met je probleem…..smurf.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @TKL,

Hoewel er toch een aantal smurfen is waar ik me mee kan identificeren, vind ik 't niet bepaald vriendelijk overkomen. Ik zie ook dat je in een ander topic niet echt positief begint. Om dubbel werk te voorkomen, heb ik je reactie daar dan ook verwijderd. Op de Community én bij Ziggo willen we je allemaal helpen, maar als je op deze manier binnenkomt heb ik toch het gevoel van een valse start.

Ik zie dat je inmiddels ook al bent verwezen naar het grotere topic wat hier over loopt. We hebben in een eerder stadium een heel groot deel van de 203x-meldingen opgelost zoals daar ook te lezen is, maar het komt heel incidenteel nog voor. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Ik wil je daarom vragen of je de volgende kanalen kunt testen: Fox  (Het open kanaal, voor RTL Z), Ziggo Sport (wederom het open kanaal, op 14) en Family 7.

Uitgelicht topic