Jeroen321

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 10 haperend beeld Ziggo GO

Nieuwe Samsung tablet met Android 10 (SM-T500) geeft haperend beeld bij Ziggo GO (alle andere applicaties werken prima en wifi-verbinding is ook goed).

Advies van Ziggo-medewerker was om de software op de tablet de updaten en de Ziggo-app opnieuw te installeren, echter het haperende beeld blijft.

Is dit probleem bekend en kan het verholpen worden?

3 Reacties 3
Jeltefrank

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem, ook met mijn Samsung SM T-500.

Als iemand een oplossing heeft, ik houd me aanbevolen.

Jelle.

***Emailadres verwijderd door moderator***

Jeltefrank

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ten overvloede wellicht aan Jeroen321: kijken via de browser -ziggogo.tv- gaat wèl zonder hiccups. Jelle.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3338Likes

Hey @Jeroen321 en @Jeltefrank

Welkom op de Community! Als je een nieuw apparaat hebt dan wil je daar juist ook relaxt tv op kunnen kijken. Wel fijn dat je een work around hebt gevonden @Jeltefrank maar dit moet natuurlijk niet nodig zijn. Ervaren jullie dit probleem bij zowel live tv als bijvoorbeeld Replay TV en krijgen jullie ook een bepaalde foutmelding in beeld of stopt het beeld pas met haperen na bijvoorbeeld het opnieuw opstarten van de app? We horen het graag! 

Uitgelicht topic