Tibor_1984

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alleen Ziggo Sport Totaal via Ziggo Go

Hey hey,

 

Nogal een vreemd issie...op het moment kan ik alleen maar Ziggo Sport Totaal kijken via Ziggo Go (op de PC en de telefoon).  Op moment heb ik de normale zenders niet. 

 

Via de HUMAX werkt het wel geewoon.

 

Net al eens met Ziggo gebeld, hun gaven aan om een dag te wachten. Zal dit probleem vanzelf weg gaan dan?

 

Groetjes,

Tibor

26 Reacties 26
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Hoe wil je het dan nog meer hebben?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

ik mis inderdaad een vraag, wat of waar gaat het dan mis?

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aangepast...ik heb dus geen normale zenders via Ziggo Go.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je hebt geen favorieten ingesteld?

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RoWi. wrote:

Je hebt geen favorieten ingesteld?

 

Neen. 🙂

 

Ook als ik uitlog kan ik de zenders wel zien, maar zodra ik er op klik moet ik inloggen en dat geeft hij aan dat ik abbonement nodig heb, wat ik heb. 😛

 

Vandaag heeft Ziggo wel samen met mij een wijziging gedaan, maar dit betreft de snelheid van het internet.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RoWi. wrote:

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

 

Het betreft niet alleen de app, maar ook de webapp (pc) en app op mijn mobiel.

 

Nu blijkt ook dat ik geen Movies en XL meer kan kijken via mijn TV box :S….Net gebeld met Ziggo maar daar kwam niet echt wat zinnigs uit. 

 

Teleurgesteld. 😕

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hmm dan heb ik nog één optie via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.

Je geeft aan dat de internet snelheid is veranderd, dus van Internet Start naar Compleet of Max?

Is per abuis soms het volledige pakket gewijzigd? Hoewel het vreemd blijft dat je enkel de sport kanalen zag.

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RoWi. wrote:

Hmm dan heb ik nog één optie via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.

Je geeft aan dat de internet snelheid is veranderd, dus van Internet Start naar Compleet of Max?

Is per abuis soms het volledige pakket gewijzigd? Hoewel het vreemd blijft dat je enkel de sport kanalen zag.

 

Ik heb wel gewoon nog 3 in 1, maar bij huidig abbonement zie ik alleen Internet XXL. Misschien dat hier het probleem ligt?

 

Heb nu iemand van Ziggo aan de telefoon, die wel weet waar ze het over heeft. Sta in de wacht. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het lijkt er dan inderdaad op dat je geen TV meer zou hebben, althans alleen kabeltv.

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RoWi. wrote:

Het lijkt er dan inderdaad op dat je geen TV meer zou hebben, althans alleen kabeltv.

 

Precies, ik zou even moeten afwachten tot vrijdag en kijken of het systeem het aanpast.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3324Likes

Hey @Tibor_1984 en welkom op de Community! 

Dan heb je wel ineens heel erg weinig keus, dat verwacht je niet. Ik zie dat mijn collega alle juiste lijntjes heeft uitgezet om ervoor te zorgen dat je diensten weer optimaal gaan werken en je alle zenders weer kunt ontvangen. Ik verwacht dat je tussen nu morgen rond deze tijd weer gebruik kunt maken van Ziggo Go en de extra zenderpakketten dus blijf het vooral in de gaten houden! 

Zig-Pim

Level 1
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb ik ook (gehad).

Wijziging gedaan van internet max / tv max naar internet start / tv compleet.

ineens de zenders weg in de app, behalve ziggo sport. 
de volgende dag stonden de zenders weer actief in de app. Alleen alle zenders van het tv max pakket en niet de tv compleet next.

ook in mijn ziggo staat nog steeds een max internet en tv.

op mijn next heb ik wel tv compleet en mijn internet snelheid is wel verlaagd naar start.

ergens gaat er daar bij ziggo iets niet goed. De administratie zegt dat er een start en tv compact next ingesteld staat, maar in mijn ziggo staat dat ik nog alles max heb.


Het is allemaal een beetje apart daar. Want het moet zich zelf oplossen. Maar wanneer dan

Zig-Pim

Level 1
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Tibor_1984 en heb je weer je zenders in de Ziggo app die overeen komen met je abonnement?

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zigggo-Pim wrote:

@Tibor_1984 en heb je weer je zenders in de Ziggo app die overeen komen met je abonnement?

 

In de Ziggo app wel, maar ik mis mijn Movies en Series nog via de HUMAX tv box.

 

Erg vreemd. 😞 

 

 

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mariska Ziggo wrote:

Hey @Tibor_1984 en welkom op de Community! 

Dan heb je wel ineens heel erg weinig keus, dat verwacht je niet. Ik zie dat mijn collega alle juiste lijntjes heeft uitgezet om ervoor te zorgen dat je diensten weer optimaal gaan werken en je alle zenders weer kunt ontvangen. Ik verwacht dat je tussen nu morgen rond deze tijd weer gebruik kunt maken van Ziggo Go en de extra zenderpakketten dus blijf het vooral in de gaten houden! 

 

De extra zenderpakketen werken nog steeds niet via de HUMAX box. Wel via Ziggo GO….

 

Ook staat mijn abbonement nog steeds op 100 mbit terwijl ik maar 50 mbit kan binnen krijgen. Ik betaal dus te veel zodra mijn eerst volgende rekening komt...komt hier ook compensatie voor?

 

 

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zigggo-Pim wrote:

Heb ik ook (gehad).

Wijziging gedaan van internet max / tv max naar internet start / tv compleet.

ineens de zenders weg in de app, behalve ziggo sport. 
de volgende dag stonden de zenders weer actief in de app. Alleen alle zenders van het tv max pakket en niet de tv compleet next.

ook in mijn ziggo staat nog steeds een max internet en tv.

op mijn next heb ik wel tv compleet en mijn internet snelheid is wel verlaagd naar start.

ergens gaat er daar bij ziggo iets niet goed. De administratie zegt dat er een start en tv compact next ingesteld staat, maar in mijn ziggo staat dat ik nog alles max heb.


Het is allemaal een beetje apart daar. Want het moet zich zelf oplossen. Maar wanneer dan

 

Echt superraar allemaal ja. Ik wacht het even dit weekend af. En anders maandag weer bellen….zucht

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Tibor_1984,

Ik zie dat er vanmorgen nog weer even contact geweest is, mijn collega heeft een nieuwe opdracht aan gemaakt om alles goed te zetten. Het gaat met aardig wat omwegen zo maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
 

@Zigggo-Pim, ik zie dat bij jou e.e.a. in het systeem net is afgerond. Dat moet je na het weekend terug kunnen vinden in Mijn Ziggo, nog een laatste beetje geduld dus alsjeblieft. 

Tibor_1984
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Rikst Ziggo wrote:

Hi @Tibor_1984,

Ik zie dat er vanmorgen nog weer even contact geweest is, mijn collega heeft een nieuwe opdracht aan gemaakt om alles goed te zetten. Het gaat met aardig wat omwegen zo maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
 

@Zigggo-Pim, ik zie dat bij jou e.e.a. in het systeem net is afgerond. Dat moet je na het weekend terug kunnen vinden in Mijn Ziggo, nog een laatste beetje geduld dus alsjeblieft. 

 

@Rikst Ziggo  

 

Klopt, wederom gebeld. Helaas al veel moeten bellen deze week. Het zou nu handmatig worden aangepast. En dan zou ik binnen 72 uur 50mbit account hebben en weer Movies en Series op mijn Humax. Zelf geloof ik er niet in dat het dan is opgelost, maar hoop dat ik het fout heb. 

 

Hopelijk komt er iets van een coulance? 

 

Ook heb ik een vermoeden waar het mis gaat met Movies en Series op mijn Humax (zie afbeelding):

 

Mijn smartcard heeft het volgende nummer 41375730425 en mijn Humax heeft het serienummer 63710740800643. Zoals U kunt zien staat dit dus verkeerd in het volgende overzicht. En ik denk dat hierdoor dus de registratie voor Movies en Series niet voltooid kan worden. Mijn smartcard met nummer 41375730425 zou moeten staan bij de Humax met serienummer 63710740800643. Tenminste naar mijn logica? 

 

Uitgelicht topic