Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Nogal een vreemd issie...op het moment kan ik alleen maar Ziggo Sport Totaal kijken via Ziggo Go (op de PC en de telefoon). Op moment heb ik de normale zenders niet.
Via de HUMAX werkt het wel geewoon.
Net al eens met Ziggo gebeld, hun gaven aan om een dag te wachten. Zal dit probleem vanzelf weg gaan dan?
Ook als ik uitlog kan ik de zenders wel zien, maar zodra ik er op klik moet ik inloggen en dat geeft hij aan dat ik abbonement nodig heb, wat ik heb. 😛
Vandaag heeft Ziggo wel samen met mij een wijziging gedaan, maar dit betreft de snelheid van het internet.
Dan heb je wel ineens heel erg weinig keus, dat verwacht je niet. Ik zie dat mijn collega alle juiste lijntjes heeft uitgezet om ervoor te zorgen dat je diensten weer optimaal gaan werken en je alle zenders weer kunt ontvangen. Ik verwacht dat je tussen nu morgen rond deze tijd weer gebruik kunt maken van Ziggo Go en de extra zenderpakketten dus blijf het vooral in de gaten houden!
Wijziging gedaan van internet max / tv max naar internet start / tv compleet.
ineens de zenders weg in de app, behalve ziggo sport. de volgende dag stonden de zenders weer actief in de app. Alleen alle zenders van het tv max pakket en niet de tv compleet next.
ook in mijn ziggo staat nog steeds een max internet en tv.
op mijn next heb ik wel tv compleet en mijn internet snelheid is wel verlaagd naar start.
ergens gaat er daar bij ziggo iets niet goed. De administratie zegt dat er een start en tv compact next ingesteld staat, maar in mijn ziggo staat dat ik nog alles max heb.
Het is allemaal een beetje apart daar. Want het moet zich zelf oplossen. Maar wanneer dan
Dan heb je wel ineens heel erg weinig keus, dat verwacht je niet. Ik zie dat mijn collega alle juiste lijntjes heeft uitgezet om ervoor te zorgen dat je diensten weer optimaal gaan werken en je alle zenders weer kunt ontvangen. Ik verwacht dat je tussen nu morgen rond deze tijd weer gebruik kunt maken van Ziggo Go en de extra zenderpakketten dus blijf het vooral in de gaten houden!
De extra zenderpakketen werken nog steeds niet via de HUMAX box. Wel via Ziggo GO….
Ook staat mijn abbonement nog steeds op 100 mbit terwijl ik maar 50 mbit kan binnen krijgen. Ik betaal dus te veel zodra mijn eerst volgende rekening komt...komt hier ook compensatie voor?
Wijziging gedaan van internet max / tv max naar internet start / tv compleet.
ineens de zenders weg in de app, behalve ziggo sport. de volgende dag stonden de zenders weer actief in de app. Alleen alle zenders van het tv max pakket en niet de tv compleet next.
ook in mijn ziggo staat nog steeds een max internet en tv.
op mijn next heb ik wel tv compleet en mijn internet snelheid is wel verlaagd naar start.
ergens gaat er daar bij ziggo iets niet goed. De administratie zegt dat er een start en tv compact next ingesteld staat, maar in mijn ziggo staat dat ik nog alles max heb.
Het is allemaal een beetje apart daar. Want het moet zich zelf oplossen. Maar wanneer dan
Echt superraar allemaal ja. Ik wacht het even dit weekend af. En anders maandag weer bellen….zucht
Ik zie dat er vanmorgen nog weer even contact geweest is, mijn collega heeft een nieuwe opdracht aan gemaakt om alles goed te zetten. Het gaat met aardig wat omwegen zo maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
@Zigggo-Pim, ik zie dat bij jou e.e.a. in het systeem net is afgerond. Dat moet je na het weekend terug kunnen vinden in Mijn Ziggo, nog een laatste beetje geduld dus alsjeblieft.
Ik zie dat er vanmorgen nog weer even contact geweest is, mijn collega heeft een nieuwe opdracht aan gemaakt om alles goed te zetten. Het gaat met aardig wat omwegen zo maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
@Zigggo-Pim, ik zie dat bij jou e.e.a. in het systeem net is afgerond. Dat moet je na het weekend terug kunnen vinden in Mijn Ziggo, nog een laatste beetje geduld dus alsjeblieft.
Klopt, wederom gebeld. Helaas al veel moeten bellen deze week. Het zou nu handmatig worden aangepast. En dan zou ik binnen 72 uur 50mbit account hebben en weer Movies en Series op mijn Humax. Zelf geloof ik er niet in dat het dan is opgelost, maar hoop dat ik het fout heb.
Hopelijk komt er iets van een coulance?
Ook heb ik een vermoeden waar het mis gaat met Movies en Series op mijn Humax (zie afbeelding):
Mijn smartcard heeft het volgende nummer 41375730425 en mijn Humax heeft het serienummer 63710740800643. Zoals U kunt zien staat dit dus verkeerd in het volgende overzicht. En ik denk dat hierdoor dus de registratie voor Movies en Series niet voltooid kan worden. Mijn smartcard met nummer 41375730425 zou moeten staan bij de Humax met serienummer 63710740800643. Tenminste naar mijn logica?
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...