Laurensios

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Acer chromebook ziggogo.tv slow motion beeld

Ik heb thuis een Acer Chromebook R13 gekocht voor mijn studie, en zou graag op mijn studentenkamer gebruik willen maken van de ziggogo functie.

Los van het feit dat ziggogo helaas geen chromeos ondersteunt met hun app, werkt de browserversie ook niet helemaal naar behoren.


  • blokkerig beeld, maar dat is opgelost via deze post
  • nu het blokkerig beeld is opgelost, doet zich op mijn chromebook een nieuw probleem voor. Namelijk dat het beeld alleen nog maar in slow-motion afspeelt, met beeld dat af en toe vast hangt.

Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen? is het misschien een hardware probleem, aangezien ik dus de hardware accelerated option heb uitgezet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Zoek eens hier op het forum.



8 dagen geleden 31 augustus 2019
Hallo @Sf.vanscherrenburg jammer zeg dat het niet meer werkt op je Chromebook. Helaas ontwikkelen wij de site en onze app niet voor dat systeem, en is er vanuit Ziggo geen ondersteuning om het weer aan de praat te krijgen. Gelukkig heb je hier onze klant techneuten al goed weten te vinden. Jouw Acer R13 chromebook heeft een ARM processor zie ik. Ik begrijp van sojaboon dat het op jouw apparaat niet meer goed werkt. Het kan zijn dat het na een update van ons platform helaas niet meer goed werkt op jouw systeem, je zal dan een andere oplossing moeten vinden ben ik bang.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Zoek eens hier op het forum.



8 dagen geleden 31 augustus 2019
Hallo @Sf.vanscherrenburg jammer zeg dat het niet meer werkt op je Chromebook. Helaas ontwikkelen wij de site en onze app niet voor dat systeem, en is er vanuit Ziggo geen ondersteuning om het weer aan de praat te krijgen. Gelukkig heb je hier onze klant techneuten al goed weten te vinden. Jouw Acer R13 chromebook heeft een ARM processor zie ik. Ik begrijp van sojaboon dat het op jouw apparaat niet meer goed werkt. Het kan zijn dat het na een update van ons platform helaas niet meer goed werkt op jouw systeem, je zal dan een andere oplossing moeten vinden ben ik bang.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Wellicht ten overvloede kun je ook hier het nodige lezen.
Laurensios
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reacties,

Blijkbaar heeft ziggo dus maling aan de chromebooks met de desbetreffende processors en hebben ze ook totaal geen behoefte om de app te updaten, of de website zo in te richten dat het op 'elk apparaat' werkt.

Helaas dus, kan ik alsnog op mijn kleine telefoonscherm gaan kijken.

Uitgelicht topic