Metallica in Ziggo Dome

En daar verheug je je op! Start voorverkoop vandaag om 10.00 u. Via LiveNation. Website. En wat doet Ziggo? Die gaan uitgerekend vandaag ONDERHOUD doen. Geen internet, geen kaarten. Of ja wel toch kaarten, maar dan voor € 379,= of € 2.409,= per stuk, want VIP arrangementen. De normale kaarten van € 88,00 zijn allang uitverkocht. Dank je wel Ziggo! Heel fijn! Daar is goed over nagedacht!
Gaarne even € 582,= overmaken op mijn rekening, dan betaal ik de rest wel.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge
Hi Woody61,

Onderhoud? Dat doet Ziggo toch altijd in de nacht?
Als het goed is krijg je een mail met daarin de tijden en de nacht uren dat ze met onderhoud bezig zijn. Mocht je dan in de ochtend wakker worden en geen internet hebben dan geven ze in de mail aan dat je even je router uit en weer aan moet zetten.

Nu kan het natuurlijk zijn dat ze ander onderhoud hadden bij je in de straat, dat weet ik natuurlijk niet. Maar normaal gezien doen ze dit echt alleen in de nacht uurtjes. Je kan natuurlijk ook Ziggo niet kwalijk nemen dat ze nu net vandaag, als het dan toch overdag moet gebeuren, bij jou onderhoud plegen. Dan heeft iedereen wel een reden om Ziggo hun internet niet af te sluiten. Had je dan geen mobiel internet?

Vind het natuurlijk wel heel erg voor je! Misschien komen ze nog wel weer een keertje en dan heb je meer geluk. Ondanks de naam GoedeVrijdag wil het dus bij jou niet lukken, wel jammer. Maar wil je toch wel hele fijne Paasdagen wensen (niet boos op me worden hoor :$). Kop op, er zijn ergeren dingen.

Toch nog een GoedeVrijdag en nog veel plezier en mocht iemand een kaartje teveel hebben gekocht, denk even aan Woody61 en help deze aan een kaartje. Bedankt!

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)