Sticky

Ziggo zenderwijzigingen per 31 oktober 2019

• 16 oktober 2019
  • 118 Reacties
  • 14380x Bekeken

Toon eerste bericht

118 Reacties

Reputatie 7
Badge +26

@Rocky Luck Dank je voor deze info, wel vreemd dat ook de persvoorlichter (  Hans den Heijer) van Ziggo dit niet vermeld.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-biedt-alternatieven-voor-verdwenen-zenders-bbc/

Bij T-Mobile zal het contract ook wel niet verlengd worden.

Reputatie 7
Badge +35

@donnerdschreef: “Daarnaast snap ik mijn god niet dat zulke meldingen in een nieuwsbrief worden gedaan.”

Hoe wil je dan op de hoogte gesteld worden van nieuws, wijzigingen en informatie van Ziggo?

Per telefoon, per brief, of?

Reputatie 5
Badge +2

@Be rt Heel simpel: Normale e-mail met koptekst ‘zenderwijziging’, kan ook per post want.. niet iedereen checkt zelfs wekelijks zijn/haar e-mail adres.

Ik ben bijvoorbeeld geabonneerd op diverse normale nieuwsbrieven en hemel vaak vind ik die nieuwsbrieven achteraf pas in jawel.. spam-folder. Daar heb ik ook vaak Ziggo mails gevonden.

Er staan een aantal zenderwijzigingen op de planning! Zo krijgen de muziekzenders een meer logische indeling, verschuiven er zenders van zenderpakket en komen er nieuwe zenders bij.

Cartoon Network voor iedereen met TV Standaard te zien per 31 oktober
Ben 10, Teen Titans Go, Tom & Jerry en nog veel meer kijk je op Cartoon Network. Momenteel nog alleen te bewonderen via het Movies & Series XL en het Ziggo Kids pakket,  maar vanaf 31 oktober beschikbaar voor alle klanten met een TV Standaard abonnement.

@Sander Ziggo : Hmmm, ik zie Cartoon Network HD niet in de Ziggo Go app en ook niet in ReplayTV, klopt dat?

Reputatie 7
Badge +35
In de gids staat CN @Simon1979 

Bedankt maar ook CN is niet zichtbaar. Revolt HD echter wel welke ook is toegevoegd.

Ik zit in oud UPC gebied. Maakt dat nog wat uit?

Reputatie 7
Badge +35

Heb je een Kabel TV abonnement of een abonnement waar TV Standard in zit? @Simon1979 

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht

@Be rt TV Standaard

Reputatie 7
Badge +35

@Be rt TV Standaard

In welk abonnement?

Het Complete abonnement. 250 Mb.

Via DVB-C heb ik hem wel maar niet via de app, vreemd. Revolt HD heb ik dan wel weer. Wellicht de zenders opnieuw ophalen via MijnZiggo? Hebben meer mensen dit (gehad)?

Reputatie 7
Badge +35

@Simon1979 Duidelijk, die moet er wel inzitten, ook in de app.

Heb je de app al een keer volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd?
Dan wordt alles gewist op je apparaat en alles opnieuw opgehaald van Ziggo.

Mocht het niet werken, laat het hier weten, want dan kan een Ziggo moderator in de achtergrond kijken of je abonnement voor de app wel goed staat.

Je advies opgevolgd, maar geen verandering. Waarom zie ik Revolt HD dan wel? Ik zit ook in de testgroep voor Android TV. Hetzelfde probleem. Wordt uitgezocht en hoop op een snelle oplossing. Ik hoop niet dat er bij elke zenderwijziging van dit soort problemen zijn. Dat is erg irritant.

In elk geval bedankt voor je hulp tot zover@Be rt ! Ziggo moet nu e.e.a. gaan doen.

Reputatie 7
Badge +35

@Simon1979 Leg het dan ook even weg in die groep, dan kan een Ziggo moderator dit oppakken.

Dat heb ik inmiddels gedaan ;-)

@Be rt Ziggo heeft het inmiddels aangepast. Ik zie nu Cartoon Network ook eindelijk in de app alsmede in Replay TV. Ben je even op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +35

@Simon1979 Dank voor je bericht, fijn dat het weer werkt.

Waarom moeten er eigenlijk zenders verdwijnen? Is dit een bandbreed probleem? Zo niet dan ben ik voorstander van alleen zenders erbij en niet eraf.

Grt. Roland

Reputatie 6
Badge +2

Waarom moeten er eigenlijk zenders verdwijnen? Is dit een bandbreed probleem? Zo niet dan ben ik voorstander van alleen zenders erbij en niet eraf.

Grt. Roland

Kan allerlei oorzaken zijn. Zender en kabelmaatschappij die er niet uitkomen, een zender die niet meer wil worden doorgegeven of gewoon dat een zender stopt.

Reageer