Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo zender van de maand oktober: Investigation Discovery

Deze maand is het griezelen geblazen voor de abonnees van Ziggo. De Ziggo Zender van de maand oktober, Investigation Discovery, staat namelijk de hele maand in het teken van Ghostober met een extra paranormale programmering in de nacht.
Psst! Onderaan dit topic staat een geheim!
Van 1 tot en met 31 oktober kijken alle Ziggo klanten gratis naar deze spannende zender. Online via Ziggo GO of digitaal op je TV met een smartcard/mediabox, op kanaal 123.
Geen genoeg van de spanning? Breid dan je abonnement uit met Ziggo Movies & Series XL. Zo ontvang je ruim 50 extra zenders en geniet je van honderden topfilms en series on demand!

Investigation Discovery
Investigation Discovery (ID) is een spannende zender vol mysterie, spanning en sensatie.
Spookjachten, moordzaken, vermissingen en gruwelijke wraakacties; niets gaat te ver voor de spannendste versie van de Discovery kanalen.

Als kijker word je meegesleurd in verhalen vol haat, liefde, overspel, onverklaarbare verschijningen en verdwijningen. Series zoals "Murder chose me", "dissapeared" en "The Killer Beside me", laten je niet snel los. Voor je het weet, zit je zelf te puzzelen en neem je vliegensvlug alle mogelijke gebeurtenissen door. Uiteindelijk zul je regelmatig verrast worden door de uitkomst en vraag je jezelf af; ben ik ook tot deze acties in staat?
Psst! Onderaan dit topic staat een geheim!
Kijk (sp)ook naar:
In de geest van Halloween, heeft ID deze maand een paranormaal programma. Waarschuwing; als je veel waarde hecht aan een goede nachtrust, worden onderstaande programma's niet aangeraden. Maar heb jij stalen zenuwen, of zelf ook een neusje voor geestige verschijningen, schakel dan om 00:00 uur over naar ID en laat je meenemen naar 'de andere zijde'.

The Dead files - maandag 1 oktober t/m woensdag 31 oktober om 00:00 uur
Medium Amy Allen en voormalig moorddetective Steve DiSchiavi bundelen hun krachten om geesten op te sporen op spookachtige locaties binnen en buiten Amerika.
Zo helpen ze de familie Rollins, die een oud resort op Jamaica overnam. Al drie jaar hebben de familieleden last van onverklaarbare beelden, geluiden en bewegingen en doen ze 's avonds geen oog meer dicht. Kunnen Amy en Steve voor rust zorgen?

Paranormal Lockdown - maandag 1 oktober t/m vrijdag 12 oktober om 1:00 uur
Ken je het gevoel dat je niet alleen bent, terwijl er toch echt geen andere mensen in je huis zijn? Trek je een sprintje naar je bed, als je 's nachts het licht aan doet? Zweer je dat je alle kastjes in de keuken dicht had, maar staat er elke ochtend toch weer één open? Wellicht heb je last van geesten in huis!
Paranormale onderzoekers Nick Groff en Katrina Weidman zoeken deze plekken op en sluiten zich vervolgens 72 uur op, om zo te onderzoeken of er spirituele verschijningen aanwezig zijn en zo ja; hoe ze kunnen helpen om ze rust te geven?

Paranormal Lockdown UK - maandag 15 oktober t/m vrijdag 26 oktober om 1:00 uur
In dit programma reizen Nick en Katrina af naar Groot-Brittannië om zich ook hier weer 72 uur op te sluiten op plekken waar het kippenvel op je armen komt te staan. Kunnen ze de geesten die hier ronddwalen de rust geven die ze zoeken?

Psst! Onderaan dit topic staat een geheim!

Kan je na dit alles niet slapen, doordat je het gevoel hebt dat 10 paar ogen je in het donker aankijken? Kijk dan gewoon een angstwegjagende film bij Ziggo on Demand!


He psst! kijk hier beneden.
*
*
Ja, echt. Dit is een groot geheim!
*
*
*
Nog iets lager, je bent er bijna!
*
*
Spooky winactie! Kan je dit lezen? Dan ben je een goede investigator. De eerste persoon die de dik gedrukte zin hieronder kopieert en als reactie in dit topic plaatst, wordt beloond met een mooi cadeau! Iedereen die hierna hetzelfde doet, kan ook een kleinigheidje verwachten.
Ik ben een ware investigator en heb het geheim gevonden!
29 Reacties 29
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Oh stoer... Jeetje, wat een verrassing deze zender 🙂 :stuck_out_tongue_winking_eye:
Gaan we vast en zeker een keertje naar kijken.

Bedankt!
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Investigation Discovery zit in het Standaard pakket. Waarom geen "Zender van de maand" uit het Ziggo Movies & Series XL pakket?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
rick70 wrote:
Investigation Discovery zit in het Standaard pakket. Waarom geen "Zender van de maand" uit het Ziggo Movies & Series XL pakket?

Sorry hoor, maar dit is geen zender in het standaard pakket.
Nu zit het even in het standaard pakket, maar normaal echt niet.

Ziggo plaatst elke maand één of meer zenders uit het aanvullend televisie-abonnement Movies & Series XL onder de aandacht van digitale kijkers met het Standaard TV-abonnement.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heel fijn, gaan we eens bekijken. Wie herinnert zich niet de film Halloween uit 1978 met Jamie Lee Curtis, daarna verschenen er nog een stuk of 8 delen allemaal een beetje B-films naar mijn mening.
Maar de nieuwe Halloween is al uit in de US en vanaf november in Nederland met...….
Jamie Lee Curtis! Kan niet wachten!
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
EnergieBoy wrote:

rick70 wrote:
Investigation Discovery zit in het Standaard pakket. Waarom geen "Zender van de maand" uit het Ziggo Movies & Series XL pakket?
Sorry hoor, maar dit is geen zender in het standaard pakket.
Nu zit het even in het standaard pakket, maar normaal echt niet.

Ziggo plaatst elke maand één of meer zenders uit het aanvullend televisie-abonnement Movies & Series XL onder de aandacht van digitale kijkers met het Standaard TV-abonnement.


Ik heb zelf het TV Standaard pakket en daar zit deze zender al een tijd in. Het staat ook bij het zenderoverzicht dat Discovery ID in het Standaard pakket zit. Zie: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Verwijderd account
Niet van toepassing
rick70 Je hebt gelijk, zit in het standaard pakket, vorige maand was Ziggo zender van de maand september: Comedy Central Extra deze zit wel in Movies & Series XL
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Excuus, ik zie het... Even met het oog verkeerd gekeken en niet op het juiste lijntje gehouden (CI en ID staan onder elkaar, die heb ik even door elkaar gehaald). Je hebt gelijk, dit keer een zender die wel standaard is, dan hoeven ze hem ook niet speciaal als zender te maken 🙂
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hij is nu ook voor iedereen te zien met KabelTV op kanaal 13.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oef, dat is voor mij ook een kleine blunder. Ik ben zo gewend dat de zender van de maand in het Movies en Series XL abonnement zit, dat ik dit automatisch in de topic heb gezet. Sorry! En bedankt voor jullie scherpheid ^^
Mongiel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weer erg goedkoop van Ziggo hoor....alsof de abonnees gek zijn.
Tip aan Ziggo; maak volgende maand RTL4 zender van de maand.
Gewoon kijken hoever je kunt gaan. :wink:

Had dr dan nog een maandje Comedy Central Extra aan vast geplakt...hadde we in ieder geval nog wat te lachen gehad (met Ziggo).
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Mongiel wrote:
Weer erg goedkoop van Ziggo hoor....alsof de abonnees gek zijn.
Tip aan Ziggo; maak volgende maand RTL4 zender van de maand.
Gewoon kijken hoever je kunt gaan. :wink:


Had dr dan nog een maandje Comedy Central Extra aan vast geplakt...hadde we in ieder geval nog wat te lachen gehad (met Ziggo).

Ah ja, een vergissing is menselijk toch.

Grapje hoor!!! Denk dat jij nooit een foutje maakt, misschien reden om dan te solliciteren bij Ziggo? Daar zoeken ze nog mensen die nooit een fout maken. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mongiel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy wrote:

Mongiel wrote:
Weer erg goedkoop van Ziggo hoor....alsof de abonnees gek zijn.
Tip aan Ziggo; maak volgende maand RTL4 zender van de maand.
Gewoon kijken hoever je kunt gaan. :wink:



Had dr dan nog een maandje Comedy Central Extra aan vast geplakt...hadde we in ieder geval nog wat te lachen gehad (met Ziggo).
Ah ja, een vergissing is menselijk toch.

Grapje hoor!!! Denk dat jij nooit een foutje maakt, misschien reden om dan te solliciteren bij Ziggo? Daar zoeken ze nog mensen die nooit een fout maken. :stuck_out_tongue_winking_eye:


Uhhh....we hebben het hier over Ziggo, volgens mij de grootste provider van Nederland, niet over ome Koos z'n toko hier om de hoek. :joy:
Lijken mij professionels waarbij dit een moedwillige keuze is geweest, geen "vergissinkje"...zowel...tsja...dan worden plots alle problemen doorgaans duidelijk omtrent Ziggo :thinking:
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Mongiel wrote:
Weer erg goedkoop van Ziggo hoor....alsof de abonnees gek zijn.
Tip aan Ziggo; maak volgende maand RTL4 zender van de maand.
Gewoon kijken hoever je kunt gaan. :wink:

Had dr dan nog een maandje Comedy Central Extra aan vast geplakt...hadde we in ieder geval nog wat te lachen gehad (met Ziggo).


Het zou wat zijn "Op verzoek van gebruiker op de Community, deze maand RTL 4 als gratis Ziggo zender van de maand".
Niet iedereen heeft ID standaard in het abonnement, dus is het wel degelijk een leuke toevoeging voor een aantal klanten. Wie weet hebben we in November weer iets waar jij extra van kunt genieten!
Señor Sjon

Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Kunnen XL-abbonnees niet van kanaal 13 af? Afgelopen tijd is er bij mijn weten geen zender geweest die ik niet al had. Rondje FIlm1 ofzo, die is al lang niet geweest.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey Lycke Ziggo, waarom zit er zo veel witte ruimte onder de tekst die je hebt geschreven? Spooky...
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Mark Ziggo wrote:
Hey Lycke Ziggo, waarom zit er zo veel witte ruimte onder de tekst die je hebt geschreven? Spooky...


Dat is geheim
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Ik ben een ware investigator en heb het geheim gevonden!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Shilka Ik heb het niet van jou gekopieerd, vandaar dat woord erboven.
Ik kwam dit net pas tegen, dat moet mij toch ook lukken, maar ja nu was het makkelijker vinden.

wachten.
Ik ben een ware investigator en heb het geheim gevonden!
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Alvast gefeliciteerd he 😄

Nu ik hier toch ben. Een tijdje terug was de zender van de maand altijd op een vast kanaal te zien met Digitale tv zonder kastje via de DVB-C tuner, nu dus niet meer.
Als ik nu elke maand aan het begin van de maand weer even automatisch alle zenders scan met m'n tv, vind ik de zender van de maand dan wel? (in dit geval vind ik dan kanaal 123 ongecodeerd?)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic