Ziggo zender van de maand oktober: Investigation Discovery

• 26 september 2018
  • 29 reacties
  • 7204 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Zo, bij thuiskomst uit het ziekenhuis een geweldig kado van ziggo aangetroffen @Lycke Ziggo , dat is nog eens lekker thuiskomen! Bedankt voor dit lichtpuntje in donkere dagen, dat kan ik op dit moment wel even gebruiken; een geweldige instant camera! Ik ben er erg blij mee. M'n zoontje is er al mee aan de haal geweest, dus ik heb meteen maar wat instant foto cartridges bijbesteld, dan kan ik hem zelf ook eens uitproberen 😛
Reputatie 7
Zo, bij thuiskomst uit het ziekenhuis een geweldig kado van ziggo aangetroffen @Lycke Ziggo , dat is nog eens lekker thuiskomen! Bedankt voor dit lichtpuntje in donkere dagen, dat kan ik op dit moment wel even gebruiken; een geweldige instant camera! Ik ben er erg blij mee. M'n zoontje is er al mee aan de haal geweest, dus ik heb meteen maar wat instant foto cartridges bijbesteld, dan kan ik hem zelf ook eens uitproberen :P
Oh jee... Ziekenhuis.
Hoop niet dat het al te ernstig is/was.
Beterschap!
Reputatie 7
Zo, bij thuiskomst uit het ziekenhuis een geweldig kado van ziggo aangetroffen @Lycke Ziggo , dat is nog eens lekker thuiskomen! Bedankt voor dit lichtpuntje in donkere dagen, dat kan ik op dit moment wel even gebruiken; een geweldige instant camera! Ik ben er erg blij mee. M'n zoontje is er al mee aan de haal geweest, dus ik heb meteen maar wat instant foto cartridges bijbesteld, dan kan ik hem zelf ook eens uitproberen :P

Ik sluit me aan bij @EnergieBoy en hoop dat het bezoek aan het ziekenhuis niet een te zware reden had. Sterkte in elk geval!

Is je zoontje een beetje een goede cameraman? 😉.
Reputatie 4
Badge +2
Dank je wel Lycke en EnergieBoy. Ik ben helaas nog niet van de ziekenhuisbezoeken af aangezien het een essentieel onderdeel betreft wat wel moet blijven kloppen, maar bedankt voor jullie goede wensen!
Mijn zoontje wordt gelukkig al beter met camera's, er komt in elk geval al meer op de gevoelige plaat dan alleen een knie met een stuk vloerbedekking 😛 Dat er meteen een foto uit komt zetten die je al snel kunt bekijken maakt het natuurlijk wel extra leuk! Wat dat betreft is het cadeau zeker boven verwachting! (en zeker beter dan de ziggo onderbroeken die mijn vrouw voorspeld had XD )

Reageer