Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo Zender van de maand mei - TV538

De Ziggo zender van de maand mei gaat extra vroeg van start. Van 26 april tot en met 31 mei hebben alle Ziggo klanten gratis toegang tot de muzikale zender TV538!

Normaal onderdeel van het Ziggo Movies en Series XL abonnement, maar nu vanaf 26 april en de hele maand mei voor alle Ziggo klanten gratis te ontvangen. Digitaal via een mediabox of CI+ module op kanaalnummer 538 en uiteraard ook online via Ziggo GO. Zo hoef je niets te missen van het beste van TV538 :thumbsup_tone2:.
Waar radio 538 ophoudt, gaat TV538 verder. Het geeft je onder andere een kijkje achter de (hectische) schermen van de DJ's, laat je de vetste nieuwe hits horen en houdt je op de hoogte van het laatste muzieknieuws.

Dit wil je niet missen!

2 Days - elke maandag om 21:30 uur
In het programma 2 Days, worden populaire artiesten gevolgd in de opbouw van hun carrière. Zie bijvoorbeeld Bizzey, die zich voorbereid op zijn show in AFAS Live of Kalvijn bij de VEED Awards waar hij zowel artiest als presentator is.

Platenbazen - elke vrijdag om 21:00 uur
Hoe groot is jouw muziek en artiestenkennis? In dit programma testen 538 presentator Wietze de Jager en YouTube-ster Nesim Najih deze kennis van verschillende BN'ers. Onder andere Samantha Steenwijk, Josylvio, Mike Williams en Tony Junior komen langs. Wie wordt de ultieme 'platenbaas'? Vanaf de bank speel jij natuurlijk lekker mee ^^.

(Herhaling) 538 Koningsdag 2019
27 april is het weer zover: Koningsdag. En dat betekent natuurlijk 1 ding: groot feest! 538 neemt deze dag het Chasséveld in Breda over voor hét Koningsdag feest van het jaar met artiesten als Davina Michele, Miss Montreal en DI-RECT. Op TV538 kijk je 10 uur lang live mee met de festiviteiten in Breda. Zijn je herinneringen niet meer zo helder, na de hele dag drinken op Oranje? 28 april en later in mei, wordt de uitzending nog een aantal keren herhaald ;-).


Feesten jullie mee met TV538, dit jaar? Of zetten jullie zelf de bloemetjes buiten? Ik ben benieuwd naar jullie plannen!
4 Reacties 4
sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes
Ik kijk graag en dagelijks naar TV538. Zeker met evenementen zoals Koningsdag. Het geluid vond ik veel beter en voller klinken op TV538 dan op SBS6 tijdens Koningsdag.
Ook vindt ik visual radio wat ze doen leuk om naar te kijken in kombinatie met de videoclips.

Ik heb wel 1 vraag. Is in de planning om TV538 ook in HD door te geven al in zicht? Je ziet toch bij de kleine lettertjes toch wazigheid eromheen. Dat is natuurlijk ook logisch bij SD. Hetzelfde beeld tijdens Koningsdag werd ook op SBS6 uitgezonden, en daar ziet het er in HD toch strak uit hoor. Ook toen Evers Staat Op er was vorig jaar. Ik hoop dat op termijn hier wel aan gedacht gaat worden.
Top zendertje. ?
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Lycke Ziggo betekent dit dat wij (Next gebruikers) helaas afscheid moeten nemen van het tot nu toe enige 4K kanaal?
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Weisselberger wrote:
Lycke Ziggo betekent dit dat wij (Next gebruikers) helaas afscheid moeten nemen van het tot nu toe enige 4K kanaal?


Voor €11,95 komt 'ie gewoon weer terug hoor (Movies & Series XL) 😉
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
AlexHelpt wrote:

Weisselberger wrote:
Lycke Ziggo betekent dit dat wij (Next gebruikers) helaas afscheid moeten nemen van het tot nu toe enige 4K kanaal?
Voor €11,95 komt 'ie gewoon weer terug hoor (Movies & Series XL) 😉


Dat is iets te gortig, aangezien ik al kosteloos Movies en Series L heb, dat besteed ik dan liever aan Netflix 4K

Uitgelicht topic