Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo Zender van de maand maart & april - Love Nature

Feest voor alle natuurliefhebbers, deze maand. Want de nieuwe zender Love Nature is de hele maand maart gratis te bekijken voor alle Ziggo klanten!

De zender is onderdeel van het Ziggo Movies & Series XL abonnement, maar in maart dus voor alle Ziggo klanten gratis te zien. Kijk je digitaal met een mediabox of CI+ module dan vind je de zender op kanaal 205. Liever online? Ook via Ziggo GO is de zender voor alle klanten beschikbaar.


See nature in a stunning new light
Love Nature biedt adembenemend mooie series van over de hele wereld. De series worden gefilmd in geweldige kwaliteit en zijn geschikt voor het hele gezin.
De meest bizarre natuurfenomenen, de meest knuffelige babydieren of juist de gevaarlijkste monsters op deze wereld; je ziet het allemaal bij Love Nature.


Highlights
Uit het uitgebreide aanbod van deze zender, lichten we er 4 toppers voor je uit.

Earth Hour stunt - 25 tot en met 29 maart
Deze serie bestaat uit een reeks afleveringen die de cyclus van klimaatverandering doorlopen. Van broeikaseffect, naar smeltende gletsjers tot het stijgen van de zeespiegel en verdwijnende eilanden.

The Big Dry - vanaf 9 maart
In deze serie maken we kennis met de Luangwa-vallei in Zambia. Tijdens periodes van extreme droogte moeten hier tal van dieren zien te overleven. We zien hoe bijvoorbeeld vogels, hyena's, krokodillen en insecten wanhopig wachten op de regen die ze nodig hebben.

Extreme Africa - vanaf 4 maart
Bijna nergens is het landschap zo gevarieerd als in Afrika. Dit maakt het mooi, maar minstens zo dodelijk. Gebieden vol wilde wateren, bloedhete woestijnen en explosieve vulkanen zorgen voor een leven waarin de dieren zich continu moeten aanpassen. Hoe ze dit overleven, zie je in deze serie.

Vulcanic Odysseys - Vanaf 28 maart
Reis naar de plekken waar de innerlijke woede van de aarde explodeert. In deze fascinerende en spannende ontdekkingstocht van de machtigste bergen ter wereld reizen onverschrokken avonturiers naar de meest actieve vulkanen op aarde.


Wat is de mooiste plek op aarde die jij bezocht hebt? En wat staat er nog op de planning? 🙂

---------------- Toevoeging 26 maart ----------------------

Nog geen genoeg van deze zender? Mooi! Ook de hele maand april is dit namelijk de Ziggo zender van de maand en dus gratis te bekijken voor alle Ziggo klanten!!

Hoe bevalt de zender jullie? 🙂
36 Reacties 36
John1971

Level 8
  • 226Posts
  • 0Oplossingen
  • 73Likes
Zou gewoon in het standaard HD pakket moeten zitten. Zodat de zender voor iedereen toegankelijk is. Namelijk mooie zender.
Mr. Chimp

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Ondertiteling moet nog wel beter ingeregeld worden, ontbreekt, is te laat tov gesproken tekst of hoort bij andere film. Overigens een prima aanvulling op M&S XL.
meijde

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jammer dat er geen Ondertiteling is bij deze zenders daarom kijk ik er niet naar
gbeerda

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is jammer dat de ondertiteling niet synchroon loopt 1 a 2 seconden te laat.
Daarom kijk ik er niet naar want dat irriteerd mee.
Maar het is een mooie aanvulling van het pakket!
Neary

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verassingszender maart 2019 kanaal 205 werkt niet krijg wel de aankondiging maar daarna op zwart zender werkt op mijn tablet. De Verrassingszender van februari 204 werkte wel goed. Horizon gereset resultaat hetzelfde terug of doorschakelen naar andere zender en dan weer naar 205 werkt ook niet
Graag oplossing
Dolf van Eechoud
Sagitarius

Level 1
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
Misschien een nieuwtje voor de lezers, Love Nature word sinds kort ook in UHD uitgezonden bij Ziggo op een Test kanaal.(o.a. regio Z Holland op 498Mhz, in een andere regio op 123Mhz)
De codering is Nagravision, de ondertiteling loopt nl gelijk met de Love Nature HD uitzending.
Nu nog de F1 in UHD dan zijn we helemaal blij.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal!

Er zijn inderdaad wat problemen om de ondertiteling goed aan de praat te krijgen. Daarom is er nu een noodoplossing getroffen waarbij de ondertiteling 'ingebakken' wordt in de zender, deze is momenteel dus ook niet uit te schakelen. Hier wordt aan gewerkt!

Neary - Ik vermoed dat dit een signaalprobleem is waardoor de zender bij jou niet goed werkt. Waarschijnlijk heb je op (o.a.) deze zenders hetzelfde probleem: 129, 413, 608, 610. Check alle coax aansluitingen in huis en volg het stappenplan TV-signaal verbeteren.
Jasper_

Level 1
  • 95Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo Hier gisteren ook de ondertiteling ruim een zin te laat. Zal eens kijken of het nu beter is.

Edit: 05-03-2019 10:40 Nee loopt ernstig achter en staat soms te laag uitgelijnd.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Jasper_ wrote:
Mark Ziggo Hier gisteren ook de ondertiteling ruim een zin te laat. Zal eens kijken of het nu beter is.
Edit: 05-03-2019 10:40 Nee loopt ernstig achter en staat soms te laag uitgelijnd.

Ja, dit is bekend. We kijken nu dus naar de 'nood-ondertiteling' die niet synchroon loopt en een klein stukje te laag is uitgelijnd. Als de originele ondertiteling gefixt is gaat de nood-ondertiteling weer uit en moet alles in orde zijn.
We hebben deze problemen in de nood-ondertiteling aan de verantwoordelijke afdeling doorgespeeld, maar helaas is het niet met een simpele druk op de knop te fixen. Ik hoop dat er snel verbetering in zit, ik heb alleen nog geen idee wanneer we dit gaan zien.
Mr. Chimp

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Is het de bedoeling dat dit hier beantwoord wordt?
Wat is de mooiste plek op aarde die jij bezocht hebt? En wat staat er nog op de planning? 🙂
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Mr. Chimp wrote:
Is het de bedoeling dat dit hier beantwoord wordt?Wat is de mooiste plek op aarde die jij bezocht hebt? En wat staat er nog op de planning? 🙂


Ja, leuk! Ik ben ontzettend benieuwd!
Mr. Chimp

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Honolulu, ik was daar in 1962. De planning: het centrum van Capelle ad IJssel (:sweat_smile:).
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Mr. Chimp wrote:
Honolulu, ik was daar in 1962. De planning: het centrum van Capelle ad IJssel (:sweat_smile:).


Whaat?? Hier moet een bijzonder verhaal achter zitten. Hoe krijg je dat nou voor elkaar? 😄
Mr. Chimp

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Met Hr.Ms. Friesland op weg naar Nieuw Guinea. De tussenstop op Honolulu was door de sfeer daar een bijzondere onderbreking van de reis naar een gebied waar de spanning door militaire infiltraties van Indonesië steeds hoger opliep. Als je het interessant vindt, kan ik je een link naar m'n website geven. Maar vanwege privacy liever niet hier.
Het centrum van Capelle staat op de planning omdat we daar ingeschreven staan voor een seniorenappartement.
Mr. Chimp

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Je bericht ontvangen, maar begrijp niet hoe dat moet.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ooh, nu snap ik het. Ik dacht dat je planning destijds was om naar het centrum van Capelle te gaan, maar je uiteindelijk op Honolulu uitkwam. Dat had ik toch wel een heel bijzonder verhaal gevonden ;-).

Het is me nu duidelijk dat je planning voor nu nog het centrum van Capelle is. Geen grootse avonturen meer dus? Des te mooier is het dat een zender al "Love Nature" je kan laten genieten van de mooiste wereldverschijnselen vanaf de bank ^^. Heb je al naar de zender gekeken? 🙂
Mr. Chimp

Level 5
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Nee, Honolulu was 1962. Daarna meer avonturen. Een aantal jaren een vakantieappartement in Santa Maria, Ilha do Sal, Kaap Verdië gehad. Prachtig (ei)land, avontuur om rond te reizen of de locale cultuur te ervaren. Ook zeven jaar in Zuid-Spanje gewoond, ook een avontuur om het vele moois te ontdekken. Maar je laatste vraag: ja dus. Daarom had ik een opmerking over de synchronisatie van de ondertiteling.
harmentiem

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Sagitarius wrote:
Misschien een nieuwtje voor de lezers, Love Nature word sinds kort ook in UHD uitgezonden bij Ziggo op een Test kanaal.(o.a. regio Z Holland op 498Mhz, in een andere regio op 123Mhz)
De codering is Nagravision, de ondertiteling loopt nl gelijk met de Love Nature HD uitzending.
Nu nog de F1 in UHD dan zijn we helemaal blij.

Op welk kanaal nummer dan? want bij mij is kanaal 205 nog in HD (1080i)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Love Nature is geschikt als 4K zender, bezit je geen 4K TV dan wordt deze in HD weergegeven en niet alle programma's zijn 4K.

** Aangepast door moderator (Mark) **
Onjuiste informatie, zie uitleg.

Uitgelicht topic