Ziggo Zender van de Maand december: NPO 1 Extra!

• 21 november 2019
  • 17 Reacties
  • 4946x Bekeken
Ziggo Zender van de Maand december: NPO 1 Extra!
Reputatie 7

Het einde van het jaar vieren we graag met de geweldige evenementen van NPO 1 Extra. Ontdek hier alle hoogtepunten van deze zender van de maand december!

Naar welk programma kijk jij uit? Laat het weten in een reactie!

A) Poldark
B) Cabaretweek
C) Top2000
D) Serious Request: The Lifeline

Meer over NPO 1 Extra
Van 2 december tot 2 januari genieten alle Ziggo klanten gratis van NPO 1 Extra. Online in Ziggo GO of op de tv met een mediabox en/of smartcard op kanaal 128

Ook de rest van het jaar genieten van deze top zender? Je ontvangt deze zender met Ziggo Movies en Series XL.

Programma highlights
Altijd leuk, zo'n gratis extra zender. Maar wat moet je nou echt niet missen? Hieronder een paar highlights van NPO 1 Extra in december: 

Poldark
De vele fans van Poldark kijken op NPO1 Extra alvast naar het vijfde seizoen. Vanaf 9 december is deze hitserie dagelijks te zien om 20:50 uur. 

Cabaretweek
In de week van 10 tot en met 17 december is het cabaretweek. Elke dag om 21:50 uur geniet je van voorstellingen van bijvoorbeeld Youp van 't Hek, Pieter Derks, Peter Pannekoek en Theo Maassen. 

Top2000 - 25 december tot en met 1 januari
Net als voorgaande jaren, doet ook dit jaar NPO 1 Extra live verslag van de Top 2000 (NPO radio 2). Iedereen is welkom in het Top 2000 Café, en als kijker kijk je gezellig mee. Dé plek om de feestdagen sfeervol te vieren en het decembergevoel volledig in je op te nemen. De uitzendingen gaan 24 uur per dag door!

Serious Request: The Lifeline - 18 tot en met 24 december
De week voor het kerstfeest lopen de DJ's van 3FM van Groningen naar Goes om geld in te zamelen voor slachtoffers van mensenhandel. Volg de tocht van bijna 500 kilometer dag en nacht op NPO 1 Extra. 

Dit zijn de highlights. Waar kijk jij naar uit? Laat het weten in een reactie. Is het A, B, C of D? 

17 Reacties

C) December is voor mij altijd de maand van de Top2000 … daar kijk ik dan ook zeker weer naar uit!
Grz Charles

"C"  Top 2000 kijk ik naar uit.

Reputatie 7

Oh heerlijk mooie zender de aankomende maand, en Top 2000 antwoord C gaat zekers aan hier, lekker in de vroege morgen wakker worden.

D) Serious Request: The Lifeline, net als vorig jaar rij ik als Rode Kruiser weer een etappe mee.

Reputatie 7

Zelf kijk ik echt het meest uit naar C, de Top2000. Als ik er nu aan denk heb ik echt direct een kerst/winter/sneeuw/gezelligheid/familie/lekker eten/warme sokken/kaarsjes gevoel.  Ja, een hoop dingen wat ik er direct aan link 😉

Ik ben dus groot fan van de top2000, maar stem nooit. Simpelweg omdat ik écht nooit kan kiezen wat ik nou de beste nummers vind. Ik kan van vrijwel alles genieten. Hebben jullie een echte nummer 1? 

Top 2000 Keuze C!

Reputatie 5
Badge +5

Het spijt me @Lycke Ziggo , maar van deze zender-van-de-maand wordt ik niet echt blij.

Niets ten nadele van NPO 1 extra. Maar ik kan me andere zenders voorstellen, die in de maand december veel meer ‘familie plezier’ toevoegen dan deze zender. Tevens heeft deze zender wel een heel beperkte doelgroep.

Eigenlijk is het alleen maar verborgen reclame voor het extra XL abonnement. Welke in de afgelopen jaren steeds verder wordt uitgekleed qua kwaliteit/inhoud en ondertussen alleen nog maar veel van hetzelfde ( middelmaatse zenders ) bevat, terwijl de prijs natuurlijk niet lager wordt. Dié prijs, voor de enkele nog aanwezige kwaliteits zenders in dit abonnement, wordt ondertussen wel erg hoog.

Reputatie 7

Jammer dat het niet naar jouw wens is, @Pasi . Juist door de evenementen die in december zijn, vind ik dit persoonlijk wel een heel toepasselijke zender. Zoals je ziet, de top2000 is erg in trek. 

Wat voor zender zou jij leuk vinden om te kunnen zien? :-) 

Reputatie 5
Badge +5

Jammer dat het niet naar jouw wens is, @Pasi . Juist door de evenementen die in december zijn, vind ik dit persoonlijk wel een heel toepasselijke zender. Zoals je ziet, de top2000 is erg in trek. 

Wat voor zender zou jij leuk vinden om te kunnen zien? :-) 

Voorop gesteld: natuurlijk is het onmogelijk het iedereen naar wens te maken.

Dat de Top2000 erg gewild is, is natuurlijk ook niet te ontkennen ( ook ik ben fan ). Maar diezelfde Top2000 is natuurlijk vooral muziek en niet beeld én is tevens ook gewoon gratis via de radio, internet-radio, Dab+, app en …… te horen.

Persoonlijk zat ik meer aan een zender/pakket te denken die meer films in het programma heeft, om zo tijdens de feestdagen een zo breed mogelijke keus te kunnen maken.

Reputatie 1

Ieder jaar kijk ik met veel plezier naar de top2000 op tv via Ziggo.
Helaas was de beeld en geluidskwaliteit ook vorig jaar niet top2000 waardig.
De beeldkwaliteit is SD en zier er daardoor echt niet uit. Waarom is de top2000 niet in HD? In HD kijkt veel prettiger, zeker op een groot scherm. 

Groet Andy

Reputatie 5
Badge +5

Ieder jaar kijk ik met veel plezier naar de top2000 op tv via Ziggo.
Helaas was de beeld en geluidskwaliteit ook vorig jaar niet top2000 waardig.
De beeldkwaliteit is SD en zier er daardoor echt niet uit. Waarom is de top2000 niet in HD? In HD kijkt veel prettiger, zeker op een groot scherm. 

Groet Andy

Rechtstreeks vanaf de NPO ( b.v. met een internet radio/stereo, of app ) geeft de beste geluidskwaliteit.

Reputatie 1

Klopt, maar ik kan alleen via de tv luisteren. 

ik kijk uit naar poldark.

Nouw geweldig zeg allemaal oude zooi mag terug kijken. Kom dan met iets fatsoendelijks met de feestdagen 

Antwoord C! 
Heerlijk na de Kerst het oude jaar uit met de lijst der lijsten gekozen door jong en oud uit Nederland. Er is maar een NPO radio 2🎸🎸🎸🎧

Reputatie 7
Badge +35

Nouw geweldig zeg allemaal oude zooi mag terug kijken. Kom dan met iets fatsoendelijks met de feestdagen 

@Spy Wat is voor jou iets fatsoendelijks? Alle tips zijn welkom.

Reputatie 7

Serious Request en de Top2000 zijn juist hele “nieuwe” live programma's toch? Niet jouw smaak? Dat kan natuurlijk. 

Ik ben enorm benieuwd waar je wel blij mee zou zijn geweest. Waar kijk jij graag naar? :-) 

@Pasi . Ik snap je. We hebben nu de uitpakweken, waardoor klanten gratis extra films en sport kunnen kijken. Wellicht dat er rondom de feestdagen weer zoiets komt :-) 

Reageer