Verwijderd account
Niet van toepassing

Ziggo stopt met ‘Zender van de Maand’ en kiest voor een nieuw concept

Door de drukke feestmaand heb ik zeker de nieuwsbrief van Ziggo gemist…….

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-stopt-met-zender-van-de-maand-en-gaat-met-nieuw-concept-verder/

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Hier ook een nieuwsbrief gemist en deze even voorgelegd, misschien komt er duidelijkheid.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Ik heb alle nieuwsbrieven gemist. Staat wel aan in mijn account maar het is blijkbaar de bedoeling om deze info via Totaal.tv te lezen.

 

2 weken geleden nog een keer op een andere plek aangemeld om deze brieven te ontvangen naar aanleiding van een topic over het vrij schakelenvan ziggo sport dat veel abonnees gemist hadden.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

,Dit was een sarcastisch bedoeld bericht van mij, die enkele nieuwsbrieven die ik ontvang hebben als inhoud voornamelijk reclame mbt de producten van Ziggo, heb er net eentje gehad:

Series

We hebben een verse lading series voor je zoals de Stephen King-verfilming The Outsider  etc etc.

Huurfilms

Thuis op de bank een film kijken heeft z’n voordelen. Even pauzeren bij Once upon a time... in Hollywood etc etc

 

Ziggo Dome Stories

 

Toptennis in Ahoy

 

Maar goed we zullen morgen wel een topic zien verschijnen van 1 van de moderators, zoals gewoonlijk hobbelen ze weer achter het nieuws van TotaalTv aan, ik dacht nog 2020, nieuwe voornemens maar helaas

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

“1 van de moderators, zoals gewoonlijk hobbelen ze weer achter het nieuws van TotaalTv”

Gelukkig, want TotaalTV heeft het ook vaak bij het verkeerde eind.

superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes

Dit bericht had ik al ergens anders op de community of ziggoforum gelezen. Totaal tv komt ook op de forums of community blijkbaar. Daar hebben ze het vandaan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey allemaal!

De 'zender van de maand' die we de afgelopen jaren kenden, krijgt inderdaad een ander jasje. Ik kan mij zeker voorstellen dat dit voor sommige klanten een gemis zal zijn, maar hopelijk kan een ieder dit nieuwe concept in de toekomst ook waarderen.  Zoals @superaart aangeeft hebben wij dit inderdaad vermeld in een topic op de Ziggo Community. Jullie vinden dit terug in dit topic. Hierin wordt het volgende aangegeven:

 

 'De zender van de maand zoals we die de afgelopen jaren kenden, komt in een andere vorm terug en niet meer als ‘Zender van de Maand’.

In dit nieuwe jaar blijven we zenders, specifieke programma’s of evenementen onder de aandacht brengen. Zo kan iedereen met digitale televisie kennis maken met deze zenders en programma’s. Vanaf nu met een andere frequentie, soms voor een andere periode dan je gewend bent en soms meerdere zenders tegelijkertijd.

Deze maand staan er nog geen zenders open. Op ziggo.nl/zenderwijzigingen houden we je op de hoogte.'

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Hallo @Cecilia Ziggo waarom worden deze meldingen niet via email verstuurd als je daarop geabonneerd bent? 

Niet iedereen volgt nieuwe topics. Het forum lijkt me niet de primaire plek om dit te melden. Zeker als je vaak via totaaltv eerder leest.

Zoals hier ook gemeld. Ik zou nieuwsbrieven krijgen maar zie ze nooit. Misschien ook deze communicatie tak eens doorlichten. 

De emails over abonnements verhoging e.d. komen wel aan.?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@bloemen64 Mogelijk weet je dit al , maar dan voor de meelezers, er zijn verschillende nieuwsbrieven.

Instellingen in de Ziggo community:

Instellingen in Mijn Ziggo in Gegevens:

Dat hier getoond hebbende, ben ik me zeer bewust van de “vreemde wijze van klanten informeren” door Ziggo en juist heel veel dingen niet via een mail bericht worden naar klanten.

Maar juist wel nieuws via een vage website wereldkundig maakt, die er ook vaak nogal eens wat bij verzint of nieuws brengt waar klok en klepel op van toepassing zijn, zoals TotaalTV.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Bedankt @Be rt . Beide opties staan aan en nog krijg ik niets via email.

Er is nog een plek waar je je kunt abonneren op nieuws. Die weet ik even niet nu. Heb ik ook gedaan. Dus 3 verschillende plekken.

Via de totaaltv website wordt het kundig gemaakt en dan kom je het tegen op het forum "ergens". Niet erg gebruikers vriendelijk. Het lijkt er meer op dat je iets niet wilt melden en dan via een woordvoerder het doorgeeft aan een blad zodat je altijd nog kunt ontkennen dat het gezegd is. Past wel in de "openheid" die Ziggo overal uitstraalt. Oeps. Misschien niet al te vriendelijk maar het is mijn mening.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic