RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ziggo gaat met 1 tv kanaal en app uitbreiden!!

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-breidt-uit-met-home-en-garden-tv-en-discovery/

Van onze nieuws site

Hier de bron op  VodafoneZiggo

Een echte uitbreiding is het in mijn ogen niet, het gat van Discovery World wordt opgevuld hoewel Discovery World bij mijn weten in het uitgebreide pakket zat.

In de loop van het jaar komt de zender HGTV (afkorting van Home & Garden TV) voor Ziggo-klanten beschikbaar die het TV Standaard-abonnement kopen. Een exacte datum is niet bekend. Discovery Benelux stelt dat de uitbreiding ‘in de loop van dit jaar’ gaat plaatsvinden.

 

Daarnaast komt de Discovery+ app beschikbaar.

discovery+

Een andere toevoeging is de beschikbaarheid van de nieuwe online streamingdienst discovery+ bij Vodafone en Ziggo. Bij Ziggo wordt discovery+ doormiddel van een app toegevoegd aan de functionaliteit van de bruikleendecoders Mediabox XL en Mediabox Next. Op deze manier krijgen Ziggo-klanten laagdrempelig toegang tot discovery+ dat zich dit jaar wil ontpoppen tot ‘home for real-life entertainment’. Discovery+ kan alleen met abonnement bekeken worden. De prijs van een maandabonnement is €3,99. Voor een jaarabonnement moet €39,99 betaald worden.

Veel van het aanbod is  al beschikbaar de meerwaarde zit net als bij NPO Plus in het on demand aanbod kijken wanneer je wil. Eigenlijk is het aanbod merendeels wat al op de diverse Discovery kanalen te zien is geweest leuk voor de liefhebber.

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @RoWi.

Door drukte en het overgaan naar onze nieuwe community, kom ik nu pas jouw topic tegen.
Mijn excuses hiervoor!
Dankjewel voor het delen van dit nieuws en jouw mening hierover! 😄
Dit waarderen we enorm! 

Het klopt inderdaad dat VodafoneZiggo een samenwerking is gestart met Discovery. Wie weet wat de toekomst allemaal nog gaat brengen! Laten we hopen dat er snel meer bekend hierover is. 

Uitgelicht topic