Beantwoord

Ziggo en Hollandsnieuwe - activeren gratis tv-pakket

• 11 december 2019
  • 1 reactie
  • 782 keer bekeken

Ik heb onlangs een mobiele telefoon abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe en zou een extra ziggo tv zender pakket krijgen. Echter heb ik geen idee hoe ik deze extra zenders moet activeren en in mijn ziggo staat alleen iets over een vodafone abonnement maar geen hollandsnieuwe. Kan iemand mij hierbij helpen?

bij voorbaat dank.

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 13 december 2019, 10:20

Goedemorgen @Petra van Brug. Welkom op de Ziggo Community. 

Ontzettend leuk dat je gebruik gaat maken van de Gratis Extra's. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk jouw gratis tv-pakket actief wilt hebben. We kunnen het niet makkelijker maken. Het activeren van het Gratis zenderpakket gaat namelijk automatisch. Je krijgt van ons een e-mail zodra je het gratis tv-pakket kunt aanzetten in Mijn Ziggo. Van belang is dat jouw adres bij Ziggo en Hollandsnieuwe overeenkomen. De rest gaat dan allemaal automatisch. Alle informatie en voorwaarden van deze toffe actie vind je hier :blush:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

1 Reactie

Goedemorgen @Petra van Brug. Welkom op de Ziggo Community. 

Ontzettend leuk dat je gebruik gaat maken van de Gratis Extra's. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk jouw gratis tv-pakket actief wilt hebben. We kunnen het niet makkelijker maken. Het activeren van het Gratis zenderpakket gaat namelijk automatisch. Je krijgt van ons een e-mail zodra je het gratis tv-pakket kunt aanzetten in Mijn Ziggo. Van belang is dat jouw adres bij Ziggo en Hollandsnieuwe overeenkomen. De rest gaat dan allemaal automatisch. Alle informatie en voorwaarden van deze toffe actie vind je hier :blush: