RonSeem6*

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo App werkt niet meer

ziggo app herkent het wachtwoord niet meer na installatie ziggo tv complete pakket dus kan geen tv/films meer bekijken op tablet.   Kan wel gewoon inloggen via laptop op mijn ziggo.  Smart Tv werkt goed.

7 Reacties 7
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @RonSeem6* en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum! Als het wachtwoord voor Mijn Ziggo / Ziggo Go niet herkent wordt dan raad ik aan het wachtwoord voor Mijn Ziggo eerst te wijzigen.
Hier lees je hoe je dat doet.  Log daarna opnieuw in op Ziggo Go met je nieuwe wachtwoord. 

Laat  maar weten of het hiermee gelukt is. 

RonSeem6*
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Paul,   Dit had ik eerder al een keer geprobeerd zonder resultaaat maar ik heb het wachtwoord zojuist nog een keer opnieuw gewijzigd.  De situatie blijft hetzelfde.  Ik kan wel inloggen via mijn laptop op mijnziggo maar als ik via de tablet naar de ziggo go app ga en een programma wil kijken komt de vraag om in te loggen. Als ik dan inlog dan komt de tekst “inloggen mislukt.  Inloggen is momenteel niet mogelijk.  Probeer het later opnieuw”  .    Kortom hetzelfde probleem.  Gaarne advies. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Op wat voor apparaat gebruik je de app, @RonSeem6* ? En welke versie heb je? Heb je meerder apparaten waarop je het eens kunt testen? 

RonSeem6*
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een Samsung Tablet.  Heeft voorheen altijd vlekkeloos gewerkt.  En idem op mijn Samsung mobiele telefoon (S8).  Vanaf installatie nieuwe pakket iets niet goed.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @RonSeem6*!

Super irritant dat het nog steeds niet wil lukken. Je bent niet de enige die dit probleem ervaart zie ik, ik zet het daarom graag voor je door naar de juiste afdeling zodat het probleem in de achterliggende systemen voor je kan worden opgelost. Zou je hiervoor een screenshot kunnen maken van de exacte melding die je te zien krijgt? Dan ga ik het voor je doorgeven!

RonSeem6*
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Mariska.  De screen shot toevoegen lijkt met onnodig want dit is gelijk aan wat ik al eerder gemeld heb.    Het zou wel prettig zijn als dit probleem nu toch een keer opgelost wordt. 

 “inloggen mislukt.  Inloggen is momenteel niet mogelijk.  Probeer het later opnieuw”  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @RonSeem6* 
Mariska gaf het al aan. Er is momenteel een ticket gelogd, aangezien dit probleem bij diverse klanten speelt. Super onhandig. Onze IT-afdeling vraagt om voorbeelden om het probleem op te lossen. Jouw informatie en voorbeeld heb ik dan ook doorgezet. Hopelijk is dit probleem spoedig opgelost.

Uitgelicht topic