Jan Donker

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vlekkerig beeld Netflix op Chromebook

Netflix films worden op mijn acer chromebook vlekkerig/schaduw weergegeven.

Ik heb de hardware video accelerator op disable gezet. 

Nu speelt netflix de films niet meer af.

Wie kan mij helpen?

3 Reacties 3
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Jan Donker , welkom hier op de Community! 

 

Wat ontzettend gek dat je ineens helemaal geen Netflix meer kunt kijken op je Chromebook. Ik kan mij voorstellen dat je hier flink van baalt. 

 

Doen andere apps het wel en kun je bijvoorbeeld wel op ziggogo.tv kijken? Zo ja, dan vrees ik dat ik niets voor je kan doen. Het probleem ligt dan echt in de Netflix app en niet aan Ziggo.

Wellicht dat iemand anders op de Community dan nog een tip voor je heeft, maar mijn advies zou zijn om in dat geval met Netflix contact te zoeken. 

 

Als ook Ziggo GO via de browser niet werkt, laat het dan hier weten. Ik help je dan graag verder!

Jan Donker
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo marije

Ik heb netflix een uur aan de telefoon gehad. Zij weten het ook niet wat het probleem is.

Ik heb een acer chromebook dus heb ik acer ook gebeld, maar zij wijzen me weer terug naar  netflix.

Ik heb mijn internet snelheid ook verhoogd. Maar dit hielp ook niet.

Wat is beter ? Netflix kijken via de app of via de browser.

Op mijn chromebook worden filmpjes van de ziggo go app ook niet afgespeeld.. ik doe dit nu via de browser.

De app npo doet het zelfde, deze speel ik ook af via de browser.

Ik vind dit vreemd. Mijn chromebook is net nieuw en ik heb hem een maand of 3 en wordt automatisch geüpdatet. 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr. Jan

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Jan Donker ik neem het vanaf hier even over van @Marije Ziggo. Jammer dat je eigenlijk nog geen stap verder bent 😞 

Voor de Ziggo GO app geldt dat deze niet wordt ondersteund op de Chromecast. Je kunt wel ziggogo.tv gebruiken. Ik weet niet hoe dat zit met andere apps op de Chromebook, vraag dat even na bij de aanbieders van deze apps. 

Uitgelicht topic