1
Vraag
2
Reacties
KimberlyK

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuisd: Vodafone mobiel, maar geen extra pakket?

Ik ben onlangs verhuisd en een nieuw televisie abonement aangevraagd. Echter heb ik nu geen extra zender pakket meer en kan er ook geen kiezen.

Graag jullie hulp.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Kimberly,

Heb je je Vodafone abonnement ook meeverhuisd? Je moet namelijk bij zowel Ziggo als Vodafone een verhuizing doorgeven. Wanneer je dat gedaan hebt, kun je het beste even contact opnemen met Vodafone. Het kan ook via de chat in de My Vodafone App. (Vraagteken rechtsboven aan het scherm > Online Hulp > Start de chat). Echter zijn ze tot 20.00 open, dus vandaag contact opnemen gaat niet meer lukken.

Groet,
Evert

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Kimberly,

Heb je je Vodafone abonnement ook meeverhuisd? Je moet namelijk bij zowel Ziggo als Vodafone een verhuizing doorgeven. Wanneer je dat gedaan hebt, kun je het beste even contact opnemen met Vodafone. Het kan ook via de chat in de My Vodafone App. (Vraagteken rechtsboven aan het scherm > Online Hulp > Start de chat). Echter zijn ze tot 20.00 open, dus vandaag contact opnemen gaat niet meer lukken.

Groet,
Evert
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi KimberlyK, welkom op onze Community. Wat Evert zegt klopt helemaal! Heb je inmiddels al gecheckt hoe het zit of contact opgenomen? Ik ben benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic