Beantwoord

Tv pakket Vodafone Ziggo

  • 17 mei 2019
  • 4 reacties
  • 675 keer bekeken

Kan gratis tv pakket nog niet gebruiken
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 23 mei 2019, 11:26

Hoi @vfvanderkolk, welkom hier!



Ik zie dat je pakket inmiddels actief staat. Houd er wel rekening mee dat het om Movies en Series L gaat. Dit zijn dus geen extra zenders, maar het gaat om de On Demand content die je krijgt. Werkt dat wel?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Wanneer is het pakket geactiveerd of aangevraagd.

Het kan 24 tot 72 uur duren voordat dit zichtbaar is, je kan het eventueel bekijken in Mijn Ziggo dan naar Producten en vervolgens optie TV (Televisie)
Reputatie 6
Badge +9
Was bij mij in 10 minuten actief.
Reputatie 7
@youriy Dat is goed mogelijk maar er zijn nu diverse storingen met activeren en daar lopen veel mensen tegen aan nu.

Wat er gaande is bij Ziggo en Vodafone geen idee maar voor de klant niet echt leuk.

@vfvanderkolk Enige dat je het kan zien is inloggen op Mijn Ziggo > tabblad Producten > Televisie en scroll even naar beneden, daar zie je XL of L staat
Reputatie 7
Hoi @vfvanderkolk, welkom hier!

Ik zie dat je pakket inmiddels actief staat. Houd er wel rekening mee dat het om Movies en Series L gaat. Dit zijn dus geen extra zenders, maar het gaat om de On Demand content die je krijgt. Werkt dat wel?