Beantwoord

TV pakket Movies & Series L

• 15 december 2019
  • 5 reacties
  • 592 keer bekeken

Hoe start je het gratis tv pakket movies & series L in op je tv? Ik heb een philips tv en een CI module.

Ik heb dit vandaag geactiveerd en de bevestigingsmail van Ziggo ontvangen

icon

Best beantwoord door Evert 16 december 2019, 19:40

@Conforto Je antwoord is bijna volledig :)

Je kunt de films en series inderdaad On Demand kijken. Je moet/kunt daarvoor de rode knop op de afstandsbediening gebruiken.

Je hebt echter geen retourgeschikte splitter/versterker nodig, de aanvraag voor een film of serie gaat namelijk niet via de coax kabel bij een CI+ module, de tv moet dus verbonden worden met internet. Het liefst bekabeld, dat is het meest betrouwbaar, maar het kan ook via WiFi.

HbbTV moet inderdaad uit staan, of dit al uit staat is simpel te testen, als de tv met internet verbonden is, druk op de rode knop en als je in het Ziggo On Demand menu komt, is alles goed :)

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +4

Zit je in voormalig Ziggo gebied of voormalig UPC gebied? Als je in voormalig UPC gebied zit kun je niet met een Ci-module kijken naar Movies&Series L want dit is een On Demand functie. Je kunt het dan alleen kijken via Ziggo Go.

Ik zit in voormalig Ziggo gebied (voorheen casema). Ik heb geen mediabox, alleen een CI card.

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb zelf geen CI+ module dus weet niet precies hoe het werkt maar je moet de films en series in het On Demand gedeelte kunnen terugvinden. Je splitter/versterker moet wel retourgeschikt zijn hiervoor (en je module moet ook niet te oud zijn). Ook moet je HbbTV hebben uitgeschakeld op je televisie, want dat werkt geloof ik niet in combinatie met On Demand.

Reputatie 7
Badge +28

@Conforto Je antwoord is bijna volledig :)

Je kunt de films en series inderdaad On Demand kijken. Je moet/kunt daarvoor de rode knop op de afstandsbediening gebruiken.

Je hebt echter geen retourgeschikte splitter/versterker nodig, de aanvraag voor een film of serie gaat namelijk niet via de coax kabel bij een CI+ module, de tv moet dus verbonden worden met internet. Het liefst bekabeld, dat is het meest betrouwbaar, maar het kan ook via WiFi.

HbbTV moet inderdaad uit staan, of dit al uit staat is simpel te testen, als de tv met internet verbonden is, druk op de rode knop en als je in het Ziggo On Demand menu komt, is alles goed :)

Reputatie 6

Hoi @renevangoethem , welkom op de Ziggo Community! 

Super leuk dat jij je Ziggo en Vodafone abonnementen met elkaar combineert! Daar haal je natuurlijk een paar mooie Gratis Extra's uit waar je gelijk gebruik van wilt maken. 

@Conforto helpt je een heel eind op weg en @Evert helpt met de laatste loodjes :wink: Het belangrijkste is inderdaad dat je splitter/versterker retourgeschikt is en dat je tv is verbonden met het internet. 
Zodra je dat hebt gedaan kun je met de rode knop naar het On Demand menu waar je de content van Movies & Series L kunt afspelen. 

Ik wens je heel erg veel kijkplezier en een fijne dag!