Beantwoord

slechte klante

  • 12 januari 2021
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

krijg geen goede adviezen van klanten service.

3 telefoontjes gepleegd 3 verschillende antwoorden,1 weet niet wat en hoe, de tweede gisteren ochtend zei je kan een pakket uitkiezen en dat heb ik samen met die persoon gedaan, dus eerst tijdelijk ESPN voor een maand met korting aangevraagd tot mijn mobiel bij Vodafone is geactiveerd. Maar geen mail ontvangen voor bevestiging, dus in de middag weer bellen en kreeg tot mijn verbazing weer en andere regel. ESPN zit niet in die keuze pakket wel Ziggo sport. Zij heeft mij belooft tijdelijk Ziggo sport te activeren en een mail sturen. Tot heden niks ook niet in de spam vak. Ik krijg wel bij wijzigingen van mijn account en mail terug, dus mijn Email hebben zij in bezit.

Kan iemand mij vertellen uit welke pakketten ik kan uitzoeken en wanneer ik dit per mail binnen krijg. Want misschien kan ik bij T-Mobile blijven of naar KPN over gaan.

Mijn nieuwe abonnement bij Vodafoon start op 12 maart.

Bedank alvast


4 Reacties

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras

Via deze link vind je alle voordelen.

Aan de Ziggo kant deze 

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/ziggo-sport-totaal

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/movies-series-l

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/ziggokids

 

Zoals eerder is aangeven kan dit pas na ingang van je mobiel abonnement.

https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/nieuwe-vodafone-abonnement-70892?postid=733126#post733126

 

Oke Rowi bedank voor u reactie, dus geen keuze maken voordat mijn abonnement is aangesloten.

Gr. shisha

Je kan wel uitzoeken welke van de drie je zou willen, bestellen kan je beter mee wachten.

Reputatie 7

Hey @Shisha . 

Zoals eerder gezegd; je kunt pas een gratis zenderpakket voor het combineren van Ziggo en Vodafone kiezen wanneer je ook daadwerkelijk een Ziggo én Vodafone abonnement hebt. Niet daarvoor. De keuze voor pakketten is inmiddels met je gedeeld :-). Is alles nu duidelijk? 

Reageer