Secret Circle activeren

  • 14 december 2016
  • 76 reacties
  • 21520 keer bekeken

Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!

76 Reacties

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

@Remk @achsan
Ik kan het ook niet activeren. Wat kan in doen?
ik kan secret circel niet activeren, krijg telkens de foutmelding: Er ging iets fout tijdens het activeren van secret circle. Probeer het later opnieuw
@SSWW

Als je TV kijkt via een CI+ module of een mediabox kun je zelf in Mijn Ziggo Secret Circle aanzetten:
Mijn Ziggo > Producten > Beheer je zenderpakketten > rechts bovenin op aanzetten klikken
Krijg je een foutmelding dan staat hij al aan.

Je kunt in
Mijn Ziggo > Producten iets naar beneden scrollen naar je smartcard of Mediabox en dan op instellingen klikken en op Opnieuw ophalen
je zenders opnieuw activeren, dan moet de Mediabox en TV wel aanstaan.
Mag de mijne ook geactiveerd worden?
@TWEELING104

Waar zie je "beheer je zenderpakket i.p.v. extra zenders bestellen&opzeggen"
Op welke website of op welke pagina of op welk apparaat?
Goeden avond

bij mij staat de knop beheer je zenderpakket i.p.v. extra zenders bestellen&opzeggen
Hoe kom ik nu bij extra zenders ??
Reputatie 7
Badge +24
Probeer de zenders opnieuw op te halen in mijn ziggo. En daar is secret Circel ook evt opnieuw te activeren.

Let op bij deze procedure moet de aparatuur wel aan staan.
Reputatie 4
Badge +3
@Ronald Ziggo
ik voeg er nog maar eentje toe aan de wondere wereld van Secret Circle. Sinds kort kan ik via mijn TV met CI+ module deze zender niet meer kijken omdat hij gecodeerd is (geen onderdeel pakket). Het vreemde is dat ik hem via de Mediabox zonder problemen wel kan zien. Dus aan het aanzetten in Mijn Ziggo lijkt het niet te liggen, alhoewel het klikken op aan- of uitzetten alleen maar een spontane scroll naar boven veroorzaakt. Voor de duidelijkheid: ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad. Is er een probleem met de update van de CI+ module. Voor de duidelijkheid 2: via de mediabox kan ik wel gewoon kijken..
Reputatie 7
Ok, ik heb aan deze kant ook even getest, ik kreeg 4x de foutmelding, 5e keer ging hij goed. Het lijkt me handig dat je de komende 24+ uur even niks meer veranderd in Mijn Ziggo en kijkt of de zender in de komende 24+ uur gaat werken. Het kan namelijk 24 uur duren voor de wijziging actief is.

Gr,
fabrieksinstellingen terug gezet en nu doet die het wel.
bedankt voor de hulp!
gr,

de mediabox gerest dus?
zou dit ook met de cisco helpen??
ik ga dat even proberen en hopen dat ik dan de apparaat weer werkend krijg haha
Hallo Ronald
ik heb het via de site aangezet.
Op de tv/cisco gekeken of het actief was. de mededeling was dat het dus moet activeren.
Maar dat heb ik dus al gedaan
Zonet even in mijn producten gekeken en zag dat het nu dus niet actief stond. Weer aangezet, en dan komt de melding dat er iets fout gegaan is probeer het later nog eens.
Ook deze melding kreeg ik overigens van de week ook.
Ik log in via Chrome (klantenservice aan de telefoon vroeg daar ook al naar, maar kwam niet echt met een oplossing. Behalve dat het dus toen gelukt was. Maar als ik nu kijk staat er niet aan).
Beetje vreemd....
Wat nu?
Grtz
Reputatie 7
Hallo Marleenenbas,

Dan heb ik wel iets meer informatie nodig 😉
Welke melding krijg je op het kanaal? Wat kreeg je te zien bij het activeren via Mijn Ziggo?
En voor mij nieuw wat betreft de herinstallatie van LeonardFV, maar wellicht dat je dat ook kan proberen.

Gr,
Hier bij mij ook nog steeds dit probleem. Geactiveerd maar zonder resultaat.
Kan ziggo hier wat aan doen.
Kijk via n cisco
😀
fabrieksinstellingen terug gezet en nu doet die het wel.
bedankt voor de hulp!
gr,
Reputatie 7
Dat is vreemd, wat bedoel je met 'schakelt uberhaubt niet over'. Staat de zender niet in je zenderlijst, als in, hij slaat hem over en gaat gewoon door naar de eerstvolgende zender daarna?
In dat laatste geval is het goed om te kijken of je favorieten lijst aanstaat en deze daar niet in zit. Anders kan je de box nog terug zetten naar fabrieksinstellingen om opnieuw de zenders te zoeken.

In ieder geval is de optie in Mijn Ziggo wel vreemd, kan je mij je klantnummer sturen via een privébericht?
Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
de zender zelf doet het niet. geeft geen zwart beeld maar schakelt uberhaubt niet over.
die optie staat er ook bij, maar ook daarop kan ik niet klikken.

gr.
Reputatie 7
Ok, wat krijg je precies te zien op de zender zelf?
En heb je ook de optie om de Secret circle te deactiveren in Mijn Ziggo?

Gr,
de stappen die ik volg zijn:
Mediabox --> Humax --> login --> extra zenders bestellen&opzeggen --> secret circle aanzetten.
wanneer ik op aanzetten druk wordt ik naar bovenaan de pagina geleid, en verschijnt er een rode driehoek die vermeld " er ging iets fout tijdens het activeren van secret circle. probeer het later opnieuw" dit doet die nu al een aantal dagen.

Gr,
Reputatie 7
Hallo LeonardFV,

Welk stappenplan pak je hier precies ?
En waar kom je dan op uit?

Gr,
beste,

ik probeer secret circle te activeren in de mijn ziggo pagina, maar ik kan niet klikken op de activeren knop. ik heb nu 3 verschillende browsers geprobeerd maar zonder succes.
kan dit op een andere manier geactiveerd worden?

gr.
Reputatie 7
Hallo René78,

Ai, dat is wel een melding die hoort bij e48, slecht signaal. Nu zit deze zender niet op de beste frequentie en kan het dus wel zijn dat je alleen op die zender problemen ondervindt (ik heb namelijk hetzelfde, vindt men vriendin niet erg....) Je kunt in dit geval het beste de stappen voor e48 volgen. Eventueel als eerste een test recht op de hoofdaansluiting met een korte kabel (zonder versterkers en/of splitters).

Gr,
Het activeren ging bij mij probleemloos, maar het kanaal zelf geeft bij mij een zwart beeld en de mededeling 'Geen service beschikbaar'.
Ik gebruik een CI-module.

Verder heb ik geen last van kanalen die slecht of geen beeld geven. Dit is het enige kanaal dat bij mij op zwart blijft.
Reputatie 7
Hallo Philcon,

Dit neemt rare vormen aan dat het zo lang moet duren en nog steeds niet werkt...
Ik heb contact opgenomen met MKB en te horen gekregen dat er momenteel geen issues zijn met het activeren van Secret Circle voor MKB.

Ik heb nu zelf wat lopen rondklikken in de backend van je Mijn Ziggo en kreeg eerst de foutmelding die jij ook kreeg.
Daarna heb ik geprobeerd hem uit te zetten, dit werkte volgens het systeem?? Daarna heb ik hem weer aangezet zonder foutmelding.

Zou je kunnen kijken of het werkt? Let wel, dit kan "officieel" tot 24 uur duren.

Gr,
zeer trieste service als zakelijk klant al jaren dezelfde K.. ervaring.... wanneer gaan we zakelijke klanten serieus nemen?

Reageer