1
Vraag
2
Reageer en help mee
calvin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Secret Circle activeren

Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!
76 Reacties 76
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Posts
  • 84Oplossingen
  • 104Likes
In sommige situaties, zoals ook die bij jou, moet Secret Circle inderdaad nog door de Klantenservice geactiveerd worden.
Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kan je bevestigen dat nu het werkt? 🙂
Arcsissy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Jesse,

Zou jij dit ook voor mij willen nakijken?
Ook ik heb problemen met het activeren van Secret Circle. Ik krijg het kanaal wel geactiveerd in 'mijn ziggo', en er wordt bevestigd dat dit zo snel mogelijk zal worden aangezet, maar helaas geen resultaat.

Assistance please
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Posts
  • 84Oplossingen
  • 104Likes
Arcsissy wrote:
Beste Jesse,

Zou jij dit ook voor mij willen nakijken?
Ook ik heb problemen met het activeren van Secret Circle. Ik krijg het kanaal wel geactiveerd in 'mijn ziggo', en er wordt bevestigd dat dit zo snel mogelijk zal worden aangezet, maar helaas geen resultaat.

Assistance please
Ik heb het één en ander aangepast. 🙂 Zou ook jij willen controleren of het kanaal nu functioneert?
Plantje

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Heel vervelend... Ik kijk op de hulp pagina's...klik op de optie om naar de activatiepagina te gaan en dan lukt het niet om in te loggen 😞
BWO

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier exact hetzelfde probleem. Secretcircle is niet te activeren, door mijzelf tenminste... Kan iemand van de klantenservice dit voor mij oplossen?
Oosrebout

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat is eigenlijk eenslechte zaak kan toch gewoon met pin code
Zou je op je tablet app gewoon moeten kijken
Na een bachtdienst op je 50" tv voor het raam is ook niet alles :cool:
Doman

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Inderdaad, Secretcircle activeren optie zie ik ook helemaal niet bij mijn account opties staan. :?

Was hier toch bezig met het reanimeren van een smartcard, ik dacht zal eens proberen 😛

Zal wel een hoge kijkdichtheid hebben zo als je er al zoveel moeite voor moet gaan doen om het te (laten) activeren.
Doman

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Doman wrote:
Inderdaad, Secretcircle activeren optie zie ik ook helemaal niet bij mijn account opties staan. :?

Was hier toch bezig met het reanimeren van een smartcard, ik dacht zal eens proberen 😛

Zal wel een hoge kijkdichtheid hebben zo als je er al zoveel moeite voor moet gaan doen om het te (laten) activeren.


Ok die optie is nu wel zichtbaar/gevonden , werkt nu wel dus. 😛

Opgelost.
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Posts
  • 84Oplossingen
  • 104Likes
Doman wrote:
Doman wrote:
Ok die optie is nu wel zichtbaar/gevonden , werkt nu wel dus. 😛

Opgelost.
Top! 🙂 Helaas is dit nog niet voor iedere klant het geval, dus ik laat dit topic nog even open staan.
Maar ik wens jou alvast veel kijkplezier. :cool:
jansenzondersin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Jesse Ziggo,

Bij ons lukt het ook niet om te activeren, zou je voor ons ook er naar willen kijken/activeren?

Bij voorbaat dank
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Jansenzondersinhetmidden,

Ik benader je even voor de gegevens.

Gr,
jansenzondersin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Ronald,

Ik heb je 2 dagen geleden een PB gestuurd, niet gelezen?

Gr
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Jansenzondsinhetmidden,

Ik ben er helaas niet continue :(, ik heb hem net gelezen. Verdere info via PB.

Gr,
George9

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Secret Circle is in Mijn Ziggo geactiveerd. Na dagen wachten is er nog geen zender. De melding 'geen programma beschikbaar' blijft. Kan de klantenservice hier nog iets in betekenen.
Groet
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
George9,

Klopt het dat je hier ook een error code bij krijgt? Dit betekent in jouw geval waarschijnlijk dat het signaal van de zender te zwak binnenkomt.
Heb je eventueel op andere zenders ook problemen met blokken of dezelfde melding?

Indien je een Ziggo Mediabox hebt (Horizon), kan je dan waneer je op de zenderstaat menu indrukken en naar opties > diagnostiek gaan? Daar kan je de signaal sterkte en kwaliteit zien. Ik ben benieuwd wat deze geven.

Gr,
George9

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Ronald, Hier wordt geen error code bij gemeld.Ik heb geen ziggo mediabox maar een C!+ kaart. De televisie is rechtstreeks via een goedgekeurde kabel verbonden met het punt waar de het signaal binnenkomt. Er zit bij binnekomst wel een splitter. De signaalsterkte die ik via de tv kan herleiden is 6.900. Ik heb geen idee of dat goed of zwak is. Ik heb inderdaad ook andere zenders bijv. Myzen die met blokken op het beeld verschijnen. Dank! Ben benieuwd naar uw verdere reactie.
JMM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
calvin wrote:
Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!


Net als Calvin kan ik Secret Circle via de website niet activeren, ik zie geen "aanzetten" optie. Kan iemand van de klantenservice nog dit voor mij doen?

Bedankt!
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
@George9,
In dat geval zal het wel op hetzelfde neerkomen, zeker omdat je ook andere zenders hebt met blokken. Secret Circle zit op een gevoeligere frequentie. De 6.900 is niet de sterkte maar de symboolsnelheid. Die heeft hier helaas niks mee te maken. Wat je het beste kan doen is toch kijken of het zonder de splitter beter is, of eventueel een andere kabel testen. Hoe lang is je huidige kabel?

@JMM,
Calvin's probleem was het inloggen op Mijn Ziggo.
Bij Jansenzondersinhetmidden bleek het aan de browser te liggen, zou je eens kunnen testen via een andere browser?
Wij kunnen dit helaas niet doen, het moet via Mijn Ziggo of de ontvanger zelf, dit hangt af van je situatie:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/secret-circle-aanzetten-of-uitzetten/

Gr,
merlijncamp

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic