Secret Circle activeren

• 14 december 2016
  • 76 reacties
  • 21520 keer bekeken

Toon eerste bericht

76 Reacties

@Merlijn, als je de optie niet hebt zou je wel gewoon beeld moeten hebben. Wat zie je als je naar de zender zapt.
Zo niet, wat voor apparaat gebruik je?

Gr,

Ik krijg een E16-4 melding. Ik heb een Humax mediabox
Reputatie 7
Dank je Merlijn,

Dat is in ieder geval wel correct dan, dan moet je de optie hebben in Mijn Ziggo.
Ik heb dit doorgezet, het lijkt erop dat je meerdere functies in Mijn Ziggo niet goed te zien krijgt. Ik houd je op de hoogte, maar om je wel een indicatie te geven, dit kan een aantal dagen duren vanwege de aard van het probleem. Mijn excuses voor het ongemak in de tussentijd.

Gr,
Ik krijg de melding "geen of zwak signaal". Antenne kabel gecontroleerd, secret circle geactiveerd, via een CI+ kaart
Ik heb de activatie knop gedrukt via de ziggo website maar ik krijg een error. Iets als "probeer later bla bla"...
Reputatie 7
Hallo Tymboy,

Dan zit het bij jou toch in het signaal, daarvoor kan je het beste dit topic door nemen.

@cc.brunchi, wat gebeurt er als je een andere browser/pc probeert? En wat krijg je op de zender zelf te zien als je er naartoe zapt?

Gr,
Ik zie niet eens een activatie knop voor secret circle ?. Ik heb een Humax decoder
Reputatie 7
Hallo Tommie78,

Je volgt de stappen op de website? En daar zie je geen Secret Circle onder "Beheer je televisiediensten"?
Wat krijg je te zien als je op de zender gaat staan?

Gr,
Wordt deze zender niet op de ZiggoGo app getoont?
Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html
Lijkt toch niet te lukken, live tv kijken anders dan op de mediabox. Is er ergens een andere instelling dan in het account het 'aan' te zetten?
Mijn Ziggo > producten > televisie > Beheer je zenderpakketten > naar beneden scrollen en hier Secret Circle aanzetten.
Reputatie 7
Een nuancering, deze zender is alleen via de mediabox/CI+ te kijken. Dit heeft met rechten te maken.

***Modedit: reactie ge-update***

Gr,
Een nuancering, deze zender is alleen via de mediabox te kijken. Dat heeft met rechten te maken.

Gr,

Dus als je een CI module hebt dan kun je deze zender ook niet kijken?
Bij mij doet ie het wel, kwam ik net achter.
*** verkeerde info verwijderd***
Ik krijg ook een foutmelding bij het activeren. Kan iemand hem bij mij ook aanzetten?
Hier het zelfde probleem krijg ook een foutmelding bij het activeren. Kan iemand hem bij mij ook aanzetten?
Reputatie 7
Hallo ErikMeijer en Beendert,

Er is op het moment helaas een storing met het activeren van Secret Circle. De verwachting is, dat dit in de loop van vandaag wordt opgelost.
Mocht het morgen nog niet kunnen, kunnen jullie dan aangeven welke foutmelding jullie krijgen via het activeren op Mijn Ziggo en eventueel wat je op de zender zelf te zien krijgt?

Mijn excuses voor het ongemak!

Gr,
zowel in chrome als in internet explorer krijg ik deze melding::
B
Er ging iets fout tijdens het activeren van Secret Circle. Probeer het later opnieuw.

ook als ik andere programma's in mijn abb wil wijzigen komt de melding neem kontakt op met de klanten service u kunt niet wijzigen.
Reputatie 7
Hallo Philcon,

De storing lijkt lastiger dan eerst gedacht, deze loopt nog helaas :(
Wat betreft de andere meldingen kan dit komen omdat je voor die wijzigingen eerst een ander abonnement moet hebben. Dit zal dan inderdaad via de klantenservice gaan.

Gr,
Uiteraard omdat ik een MKB klant ben en dan niet de functionaliteit krijg , maar wel meer betaal. Is al jaren zo. En dat terwijl als Ziggo wil mij gewoon een particulier TV account geeft ipv het samen voegen bij de MKB het geen een andere administratie is. Maar goed ik ga er vanuit dat dit nu snel opgelost wordt.
in mijn ziggo kun je secret circle aanzetten of activeren . en ook kun je bv bij je smartcard het nummer ervan zien en dan de zenderlijst opnieuw ophalen dan kun je ook nog bv bij een humax de zenders opnieuw laten zoeken . en dan kun je bv bij de humax of horizon box ook de sterkte van je signaal zien secret circle is een gevoelige zender . dus je hebt echt een goede afgeschermde kabel nodig . het liefst 4g /lte . en als je sterkte al zeg maar bij de humax 40 procent is heb je al te weinig signaal . ik heb 40 procent en toch goed beeld. en bij de horizon box staat circle helemaal achteraan na at5 en dan moet je een pin code gebruiken is meestal als je geen kinderslot hebt 0....... anders rechtstreeks vanaf aop naar je humax . en dan kijken of je circle goed beeld hebt. excuseer voor de slechte grammatica of vergeten van punten en komma s. probeer evt een goede kabel koka en de mannetjes en vrouwtjes. en evt een versterker erbij al is dit niet noodzakelijk . en evt de nieuwste aop . een braun . humax zijn gevoelig en ook de horizon . 1 keer niet goed gesplitst . en je hebt al 1 of 2 zenders niet.
ik zou terug gebeld worden ivm het aanzetten dit is niet gebeurd. affijn het werkt nog steeds niet!
Hoi Ronald,

Ook ik krijg de melding "Er ging iets fout tijdens het activeren van Secret Circle. Probeer het later opnieuw." als ik de zender wil activeren. Als ik naar de zender zapp gebeurt er niets..
Kan jij het activeren?
Reputatie 7
Hallo PBL,

Vreemd dat je helemaal niks te zien krijgt, geen foutmelding of iets? wat gebeurt er als je de tv een 15 min lang op de zender laat staan?
Kun je me daarnaast je klantnummer en adres gegevens sturen via een privébericht? Dan kijk ik waar dit mis gaat.

Gr,

Reageer