Beantwoord

Scandal verdwenen?

• 4 augustus 2019
  • 19 reacties
  • 1430 keer bekeken

Was bezig in serie Scandal seizoen 2, maar kan de serie niet meer vinden en in de Ziggo go app op mijn iPad krijg ik de melding: you can rent this item on a TV box.
Maar ik heb abo movies en series.

Waar vind ik de serie? Of is deze eraf gehaald?

Groetjes,
Esther
icon

Best beantwoord door Zeeburgia 8 augustus 2019, 09:29

Ik heb nog wat verder research gedaan en moet, mea culpa, mijn vorig bericht aanpassen

In de eerste plaats is er in het submenu 'Series' op de onderste balk een sub rubriek' 'Laatste Kans'. Daar worden een paar series vermeld, die nog maar korte tijd beschikbaar zijn. Of dit specifiek t.a.v. de serie Scandal ook het geval is geweest, valt nu niet meer te controleren omdat de serie sinds 3 aug. niet meer beschikbaar is.

In de tweede plaats:
Voor iedere serie geldt dat wanneer je niet direct kiest voor 'afspelen', maar voor 'informatie' je o.a. in beeld krijgt tot wanneer die serie beschikbaar is. B.v. Game of Thrones tot maar liefst 1 januari 2022.
Op dit punt had ik het dus bij het verkeerde eind door te stellen dat die info niet meer beschikbaar was. Wel vreemd dat niemand mij in dit opzicht heeft gecorrigeerd.

Ook het beschikbaar komen van nieuwe series is goed geregeld via het submenu 'Nieuw toegevoegd'.

Conclusie:
a) Iedere teleurgestelde fan van de serie Scandal had eenvoudig via het raadplegen van Informatie van Scandal kunnen zien tot wanneer deze serie beschikbaar was en in hoeverre het in dat verband wel de moeite waard was om met die serie te starten.
b) Het is helemaal niet nodig om de catalogus van Movies & Series, dan wel het genoemde topic in het Community te checken op een einddatum van een serie. Gewoon heel simpel de informatie van de serie zelf controleren.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

19 Reacties

Reputatie 7
Badge +27
Na heeeeel even zoeken op dit forum vond ik dit bericht.

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/scandal-20762

Best beantwoord door Sander Ziggo 1 februari 2018, 16:56
Helaas heb ik slecht nieuws voor de fans van Scandal😥 De serie was een half jaar beschikbaar van 1 augustus 2017 tot en met 31 januari 2018. Of de serie in de toekomst terugkeert, en zo ja wanneer, kan ik jammer genoeg niet beantwoorden.

Mocht je je in de toekomst afvragen tot wanneer een bepaalde serie beschikbaar blijft en dit niet in de aanvullende info staat, mag je op de Community altijd je vraag stellen. Dan zoeken we het graag voor je uit om deze teleurstelling te voorkomen.

Edit februari 2019: Scandal is terug! Seizoen 1 t/m 7 zijn tot 3 augustus 2019 On Demand te bekijken.
Bekijk origineel
Dag Steef, dank voor je bericht. Inderdaad Scandal was terug vanaf februari 2019. Gisteren nog gekeken. Nu niet meer te vinden. En de serie staat niet genoemd in de lijst van series die eraf gaan of zijn gegaan.
Het is me dus nog steeds een raadsel waarom ik niet meer kan kijken.
@Esther75 Omdat 3 augustus de laatste dag was om te kunnen kijken zoals @Steefb al schreef.
Stom nu zie ik het inderdaad staan. Dank en helaas voor mij 🙂
Wat jammer dat Scandal niet meer te zien is bij Ziggo😔😔. Ik hoop dat de serie toch weer terugkeert, aangezien ik niet de enige ben die naar Scandal kijkt. Hopelijk kiest Ziggo er weer voor!!👍🏼👍🏼👍🏼
Nou mooi is dat, zit middenin seizoen 3, zwaar verslaafd aan de serie, plof gister heerlijk neer om de hele avond scandal te kijken, weg serie 😐

wanneer komt ie terug?
Neeeeeeeeee .......
Zat midden in seizoen 5 van de geweldige serie Scandal, is hij in eens verdwenen 😮.
Ik begrijp inmiddels dat hij er ook maar tot 3 augustus op zou staan (ik dacht 30 augustus) maar is er een mogelijkheid dat deze serie toch weer terug komt?
Ik hoop het zo.....
Reputatie 7
Hallo iedereen! Aan al het goede komt een einde. Zo ook aan deze serie. De meeste series die wij inkopen hebben een vaste einddatum. We willen graag een wisselend aanbod kunnen aanbieden. Dat kan alleen als het ook echt wisselt. De serie is helaas echt verdwenen. Sorry voor de mensen die er midden in zaten! In dit topic lees je welke series binnenkort aflopen. Ik zie dat Scandal daarbij door het net is geglipt.
Reputatie 7
Badge +4
Ik was ook verslaafd geraakt aan deze serie. In de periode medio mei / medio juli de ruim 100 afleveringen van de 7 seizoenen bekeken, soms wel 4 afleveringen op een avond. Ik kan me dan ook levendig voorstellen dat het voor diegenen die ergens middenin deze serie zaten, heel teleurgesteld is dat zij niet verder kunnen kijken.
Ik heb nu begrepen uit een bericht van @Anne H Ziggo in dit topic dat het einde van de serie in Movies & Series XL abusievelijk niet is aangekondigd. Het zou daarom reëel zijn van Ziggo om de termijn tot b.v. 1 september op te rekken.
Anders is er maar 1 uitweg voor de gedupeerden: downloaden, maar dan natuurlijk wel bij voorkeur achter een VPN. Op Spotnet zijn alle 7 seizoenen beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +28
In de catalogus zijn ook alle einddata te zien.
Niemand gaat toch als je een serie gaat kijken eerst even een catalogus/forum op internet raadplegen om te kijken hoelang de serie nog beschikbaar is? Je zou zodra je via Ziggo gaat kijken een melding moeten krijgen: 'let op deze serie verdwijnt per datum x". Dan kan je zelf kiezen of je uberhaupt aan de serie wil beginnen. Ik was ook zwaar teleurgesteld en zat midden in seizoen 3 toen ik de volgende dag werd verrast dat de serie opeens weg was.
Reputatie 7
Badge +4
Niemand gaat toch als je een serie gaat kijken eerst even een catalogus/forum op internet raadplegen om te kijken hoelang de serie nog beschikbaar is? Je zou zodra je via Ziggo gaat kijken een melding moeten krijgen: 'let op deze serie verdwijnt per datum x". Dan kan je zelf kiezen of je uberhaupt aan de serie wil beginnen. Ik was ook zwaar teleurgesteld en zat midden in seizoen 3 toen ik de volgende dag werd verrast dat de serie opeens weg was.

Je hebt volkomen gelijk Louise. Eerder in een vergelijkbaar topic inz. het verdwijnen van Scandal wees ik de Ziggo moderators erop dat in het verleden je bij Info na het oproepen van een serie in beeld kreeg wat de fatale datum zou worden voor het kijken met een verzoek deze logische klantvriendelijke service een nieuw leven in te blazen. Tot heden is daarop helaas niet gereageerd. Niet belangrijk genoeg voor ze om erop in te gaan?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nog wat verder research gedaan en moet, mea culpa, mijn vorig bericht aanpassen

In de eerste plaats is er in het submenu 'Series' op de onderste balk een sub rubriek' 'Laatste Kans'. Daar worden een paar series vermeld, die nog maar korte tijd beschikbaar zijn. Of dit specifiek t.a.v. de serie Scandal ook het geval is geweest, valt nu niet meer te controleren omdat de serie sinds 3 aug. niet meer beschikbaar is.

In de tweede plaats:
Voor iedere serie geldt dat wanneer je niet direct kiest voor 'afspelen', maar voor 'informatie' je o.a. in beeld krijgt tot wanneer die serie beschikbaar is. B.v. Game of Thrones tot maar liefst 1 januari 2022.
Op dit punt had ik het dus bij het verkeerde eind door te stellen dat die info niet meer beschikbaar was. Wel vreemd dat niemand mij in dit opzicht heeft gecorrigeerd.

Ook het beschikbaar komen van nieuwe series is goed geregeld via het submenu 'Nieuw toegevoegd'.

Conclusie:
a) Iedere teleurgestelde fan van de serie Scandal had eenvoudig via het raadplegen van Informatie van Scandal kunnen zien tot wanneer deze serie beschikbaar was en in hoeverre het in dat verband wel de moeite waard was om met die serie te starten.
b) Het is helemaal niet nodig om de catalogus van Movies & Series, dan wel het genoemde topic in het Community te checken op een einddatum van een serie. Gewoon heel simpel de informatie van de serie zelf controleren.
Reputatie 7
@Zeeburgia bedankt voor je inhoudelijke aanvulling! Met de subrubriek 'Laatste Kans' en de knop informatie in plaats van afspelen heb je inderdaad best goede opties om te checken wanneer een serie afloopt.

Wat zou voor jullie de ideale manier zijn om bijvoorbeeld een notificatie te ontvangen? Een e-mail, een melding op je tv, een melding in de app, of een push-melding vanuit de app? Of misschien wel iets heel anders.
Hoi Anne, dank voor je vraag. Voor mij zou een mail of melding via de app perfect zijn.
Groet,
Esther
Pontificaal in beeld zodra je op afspelen klikt. Je moet er gewoon niet omheen kunnen/overheen kunnen kijken. Je zou de aanvullende informatie niet bij elke serie moeten hoeven bekijken.
Of direct een pop up met waarschuwing zodra je op de betreffende serie/film klikt
Reputatie 7
Misschien kunnen jullie met elkaar daar iets op bedenken, dan zet ik het topic in de productsuggesties. Daar kijken de ontwikkelaars zo nu en dan ook tussen 😉
Reputatie 7
Badge +4
Of direct een pop up met waarschuwing zodra je op de betreffende serie/film klikt

Lijkt mij een prima suggestie; ik sluit mij hierbij aan.