DanielleC

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay tv ook op gratis zender?

Ik heb sinds kort een Mediabox XL en heb 1 maand gratis Movies en Series XL. Is het dan logisch dat ik op die gratis zender geen Replay tv kan kijken en foutcode 8075 krijg?? Op zenders die niet in het XL zenderpakket zitten, heb ik wel gewoon Replay TV.

Als Ziggo wil dat we volop genieten van alle extra's van het XL zenderpakket met de intentie dat we dit straks erbij bestellen en ze ons geld afhandig kunnen maken, is het toch handig om alle opties hiervan in te schakelen….

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

“Replay tv ook op gratis zender?”

Welke gratis zender of zenders?

“Als Ziggo wil dat we volop genieten van alle extra's van het XL zenderpakket met de intentie dat we dit straks erbij bestellen en ze ons geld afhandig kunnen maken, is het toch handig om alle opties hiervan in te schakelen….”

Hoelang heb je dit pakket inmiddels?

Mogelijk is het nog niet actief of is er iets blijven hangen in de achtergrond?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/foutcodes/foutcode-8075

Wat betekent foutcode 8075? 
Een zender, film of serie zit niet in je abonnement of is nog niet geactiveerd.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @DanielleC . Welkom hier!

Ik zoek graag voor je uit wat er mis gaat. Net als @Be rt ben ook ik heel erg benieuwd over welke zender je het precies hebt. Zien we je snel terug? 

DanielleC
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 1 april en het gaat om Nick jr.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Top, dankjewel. Dit zou inderdaad, voor zover ik zie, gewoon moeten werken. Nu zie ik dat je geen adresgegevens in je profiel hebt opgenomen dus ik kan momenteel niet checken hoe alles in je abonnement staat. 
Ik ben benieuwd of replayTV wel op andere zenders (binnen Movies en Series XL) werkt. Daarnaast ben ik benieuwd of het weer werkt nadat je de zenders opnieuw opgehaald hebt in mijnZiggo (check stappenplan). Laat je het ons weten? 🙂 

Uitgelicht topic