Jamie A

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Radiozenders Xite stotteren + geluidskwaliteit

Sinds de Xite er is stotteren de zenders heel erg. Vaak is er niet naar te luister. Bij Stingray nooit problemen gehad.
Ook is de geluidskwaliteit niet geweldig en dat is voornamelijk te horen bij Kneiterhard.

Ik mis ook nog een paar zenders oa lounge en chill lounge. Die bij Stingray er wel waren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Jamie,

Het klopt inderdaad dat de zenders van Xite niet in orde zijn. Ziggo is ervan op de hoogte en is bezig dit op te lossen.

Wat betreft de zenders, in deze reactie vindt je alle zenders van Xite.

Groet,
Evert

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Jamie,

Het klopt inderdaad dat de zenders van Xite niet in orde zijn. Ziggo is ervan op de hoogte en is bezig dit op te lossen.

Wat betreft de zenders, in deze reactie vindt je alle zenders van Xite.

Groet,
Evert
christionvoerma

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jamie A wrote:
Sinds de Xite er is stotteren de zenders heel erg. Vaak is er niet naar te luister. Bij Stingray nooit problemen gehad.
Ook is de geluidskwaliteit niet geweldig en dat is voornamelijk te horen bij Kneiterhard.

Ik mis ook nog een paar zenders oa lounge en chill lounge. Die bij Stingray er wel waren.

Idd vet irritant, hoop snel oplossing en snel de app, hadden ze dat niet eerst beter kunnen testen, gaat klanten kosten.
JAKNED

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is een totale achteruitgang Xite voor Stingray music.
Waardeloze muziek zenders en met weinig keuze voor het zelfde geld.
Maar dat krijg je als een kabelbedrijf een monopoliepositie heeft zonder concurrentie.
Zij kunnen dan alles lekker zelf bepalen en de klant die zoekt het maar lekker uit zolang deze maar betaald....
Denk aan weg te gaan bij Ziggo en ga mijn heil ergens anders proberen..
En inderdaad die zenders die kraken en storen...
Bloemansdall

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er zicht op verbetering?
Drama kwaliteit.
vuurvogel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is echt bagger; gestotter op elke zender en in elk lied. We hebben al Netflix en Videoland aan moeten schaffen voor de tv. We doen 75% Stingray rest bovenstaand. Als stingray wegblijft dan gaan wij ook
Maarten1977

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het stoort en kraakt nog steeds. Tijdens het typen van de vorige zin heb ik al 4 verstoringen gehoord. Bovendien mis ik de songinfo en de metal. Stingray was stukken beter.
Toch maar eens gaan rondneuzen voor een andere aanbieder. Nog even volhouden tot GoT klaar is......

Uitgelicht topic