Beantwoord

Radiozender Xite hapert

  • 1 april 2019
  • 22 reacties
  • 1330 keer bekeken

Ligt het aan mij of hebben meer mensen last van haperende radio bij Xite
icon

Best beantwoord door Kim Ziggo 9 april 2019, 15:21

@all, het is ons bekend dat de geluidskwaliteit op van XITE nog niet in orde is. We zijn hier dan ook echt druk mee bezig. In dat opzicht zijn er ook niet meer voorbeelden nodig. Ik hoop dat jullie toch nog het geduld hebben om de oplossing af te wachten. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

22 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Deeg,

Nee dat ligt gelukkig, of ja, helaas eigenlijk ook wel, niet aan jou.
Zie deze reactie.

Groet,
Evert
Reputatie 4
Badge
Deze reactie had te maken met de app van Xite op de Mediabox. Als je een genre aanklikt en hij gaat steeds naar de volgende videoclip dat hij steeds hapert bij de 1ste paar seconden. Is ook zeer hinderlijk. Kijkt en luistert niet fijn.

Het probleem bij de radiozenders van Xite sinds vandaag is een slechte start. Veel hikjes tijdens de liedjes en helaas geen beeld met nu/next. Of evt in de EPG/programma info. Ook had ik aangegeven dat er teveel stilte is tussen de liedjes. Was bij Stingray beter afgesteld. Hopen op eem betere afstemming de komende dagen.
Reputatie 7
Badge +28
Vandaar dat het ook een probleem/storing wordt genoemd door Ziggo.
Ja dat probleem heb ik ook. Erg vervelend.
Reputatie 7
Beginners probleem 😉
Hier ook haperingen bij elk nummer.
Ook hoogfrequente squeeks, die mijn tweeters vast niet fijn vinden!
Wie betaalt er als ze opblazen....!?

Ook is er geen chill out- en loungemuziek meer; alleen hele zweverige yoga muziek of lelijke electronische mellow beats!

Mijn radiogebruik is 75% tov tv; als dit niet binnen afzienbare tijd verbetert, ga ik overwegen om naar kpn of andere aanbieder te gaan......

Gelukkig heb ik stingray nog op mijn 06 maar dit is nog maar 3 maanden gratis en dan zal ik een abbo moeten afsluiten........

Typisch een gevalletje van financieel en politiek beleid.........

Vriendelijk groet
Richard
Hier ernstig de overweging om over 3 maanden een abo op Stingray te nemen. Maar budget moet uit de lengte of breedte komen, dus gaan we naar een kleiner Ziggo-pakket. En als over 2 weken een harde Brexit ook nog leidt tot het verdwijnen van BBC 1, 2, 3 en 4 is de laatste reden om veel geld aan het tv-aanbod van Ziggo uit te geven weg. Dan gaan we wirecutten. Dat u het vast weet, Ziggo.
Reputatie 3
Badge
Zit zelf er ook over te denken om pakket van ziggo in te krimpen om dan abbo op stingray te nemen want die xite is om te huilen ....
Reputatie 1
Ziggo zadelt zijn luisteraars met een slechte zender Xite op met een belabberde kwaliteit storingen en beperkt aanbod. Dit allemaal zonder keuze of inbreng van de klant. Stingray is een geweldige zender. Dus Ziggo, waarom deze zender zonder pardon in de prullenbak werpen? Als je de reacties leest op diverse forums, dan zie je dat er heel veel mensen (klanten) niet blij zij met deze actie van Ziggo om Stingray te verwijderen in het zenderpakket. We betalen een behoorlijke prijs voor een abonnement bij Ziggo, dus wij willen Stingray radio gewoon weer terug in het zenderpakket! Misschien moeten wij als luisteraars en klant van Ziggo eens flink gaan actie voeren. Wij, de klanten van Ziggo zijn heel BOOS!
Reputatie 4
@all, ik snap dat jullie niet te spreken zijn over geluidskwaliteit van de XITE. Dit gaat inderdaad nog niet goed. We werken dan ook hard aan een oplossing. Hopelijk kunnen jullie hiervoor nog enig geduld opbrengen.

Wat de inhoud van de muziekzenders van XITE betreft, dat is natuurlijk een ander verhaal en een kwestie van smaak. Dit is wat Ziggo er van vindt:

"We werken continu aan het verbeteren van ons tv- en radioaanbod. Met XITE Music bieden we onze klanten een aansprekend radioproduct dat beter aansluit op de algemene, hedendaagse muziekbehoefte. Met XITE Music bieden we alle relevante genres én radiozenders die passen bij verschillende stemmingen en situaties. Ook lanceren we met XITE Music een radiozender die geprogrammeerd wordt rondom de verschillende optredens in de Ziggo Dome en een themazender waarmee iedere maand wordt ingespeeld op een relevant thema."

Ik vind het jammer dat desondanks XITE bij jullie niet in de smaak valt. Helaas kan ik hierin weinig voor jullie betekenen. Sorry.
Reputatie 7
Dat haperen zal wel worden verholpen, de geluidskwaliteit vrees ik niet maar goed voor de huidige mp3-generatie zal dat een worst wezen, een vriend van mij liet laatst trots zijn bluetooth speaker zien en zei nog dat er wel een beetje teveel bas in zat, ik moest bijna huilen van het blikkerig geluid hahaha.
Reputatie 5
Geen informatie meer in beeld over de muziek zoals now/next is ook een veelgehoorde klacht. Komt de now/next info nog terug of is het een bezuiniging?
Reputatie 4
Badge
Op twitter zegt Xite dat ze er samen met Ziggo mee bezig zijn.
Ik moet zeggen dat ik na 5 dagen overgestapt ben op de app van Stingray die ik via Chromecast op de TV afspeel.

Ik kan niet wennen aan de haperingen, verschillende geluidsniveaus en dat er op beeld geen muziekinfo staat.
De Xite muziekkanalen hadden ze naar mijn inzien beter van te voren moeten testen en met gelijkwaardigheid als Stingray kunnen introduceren. Dus met beeld en hogere geluidskwaliteit.

Dan maar gebruik maken van de 3 maanden gratis Stingray app in de hoop dat ze het binnen 3 maanden in orde hebben gemaakt.

Reputatie 3
Badge
Van mij mag het extra pakket worden die je aan kunt vinken als je het wilt en verwijderen als het mogelijk heide daar is want dit is geen extra toevoeging of verbreding van het digitalepakket !

@Kim Ziggo dat het niet in de smaak valt lijkt me meer dan logisch als je naar de negatieve berichten kijkt in de communicatie en hoop oom dat het bij de jou leiding gevende terecht komt en daar nog eens over na denken.

Om weer eens iets nieuws te inplenteren.
Reputatie 5
Dankzij sebas14 weten we nu dat het op dit moment nog niet mogelijk is om de muziekinformatie in beeld te tonen en dat Xite Music samen met Ziggo bezig is om dit toe te voegen. Deze informatie hebben de Ziggo medewerkers klaarblijkelijk niet.
Reputatie 3
Badge
@rick70 dat je dit 20 jaar geleden zo doet oké maar heden ten dagen dat je zo'n product inplenteert is allerminst slecht tegenwoordig moet je het goed doen of je doet het niet dat je kleine bug fixes moet uitvoeren oké maar dit is gewoon slecht.
Reputatie 5
De haperingen in het geluid zullen ontstaan zijn na het toevoegen van de kanalen op het netwerk. Niet goed getest? Het niet meer tonen van de muziekinformatie in beeld lijkt mij iets dat ze onderschat hebben. Na de vele klachten gaan ze dit alsnog toevoegen wat weer tijd kost.
@all, ik snap dat jullie niet te spreken zijn over geluidskwaliteit van de XITE. Dit gaat inderdaad nog niet goed. We werken dan ook hard aan een oplossing. Hopelijk kunnen jullie hiervoor nog enig geduld opbrengen.

Wat de inhoud van de muziekzenders van XITE betreft, dat is natuurlijk een ander verhaal en een kwestie van smaak. Dit is wat Ziggo er van vindt:

"We werken continu aan het verbeteren van ons tv- en radioaanbod. Met XITE Music bieden we onze klanten een aansprekend radioproduct dat beter aansluit op de algemene, hedendaagse muziekbehoefte. Met XITE Music bieden we alle relevante genres én radiozenders die passen bij verschillende stemmingen en situaties. Ook lanceren we met XITE Music een radiozender die geprogrammeerd wordt rondom de verschillende optredens in de Ziggo Dome en een themazender waarmee iedere maand wordt ingespeeld op een relevant thema."

Ik vind het jammer dat desondanks XITE bij jullie niet in de smaak valt. Helaas kan ik hierin weinig voor jullie betekenen. Sorry.



Beste Kim

Van de week er over gebeld wat er aan mankeerde........... werd er gezegd als er meer klagen dan zal het wel helpen.
Nu kom ik hier via een tip en zie dat ik gelukkig niet de enige bent !!
Wel nog één ding.........Jammer dat Stingray weg is !

Groetjes Aad
Reputatie 4
@all, het is ons bekend dat de geluidskwaliteit op van XITE nog niet in orde is. We zijn hier dan ook echt druk mee bezig. In dat opzicht zijn er ook niet meer voorbeelden nodig. Ik hoop dat jullie toch nog het geduld hebben om de oplossing af te wachten. Sorry voor het ongemak!
@Kim Ziggo Ik weet geduld is een schone zaak.......... maar toch jammer dat het zo moet lopen!
Ik luister door omstandigheden heel veel naar de nonstopzenders..... maar het moet me van het hart.
Je krijgt er spontaan de HIK van 😀
Xite hapert en kraakt na 10 dagen nog steeds. Het heeft wel 1 voordeel: ik luister weer naar cd's.
Binnenkort een overstap naar een andere aanbieder maken.
@Kim Ziggo Ik geloof toch echt dat de HIK er uit is .........dank.........
Nu nog een iets kortere 'pauze' tussen de plaatjes 😀
En de tekst met uitvoerende en titelsong i beeld ...... 😉

Groetjes Aad