Beantwoord

Programmering tv-gids niet correct - Meldpunt v.s. De grootste rivieren van Nederland

• 7 december 2019
  • 7 Reacties
  • 112x Bekeken

Al geruime tijd heet het programma wat Meldpunt zou moeten heten de Grootste rivieren van de wereld. Ook in de EPG..bij de helpdesk konden ze mij niet vertellen naar die dit door gezet kunnen worden.

icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 16 december 2019, 17:13

Helder probleem, dank voor de uitleg. Meldpunt en De grootste rivieren lijken onterecht aan elkaar gelinkt waardoor Meldpunt ook met de verkeerde titel in de EPG staat. Gemeld bij de verantwoordelijke afdeling!

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +26

Bij mij speelt gewoon “Grootste rivieren van de wereld”

Wat klopt er niet?

Dat is toevallig, de hele week heet het al de grootste rivieren van de wereld maar dan zou het meldpunt moeten heten. Nu is inderdaad wel het programma de grootste rivier van de wereld te zien. 

Reputatie 7
Badge +35

Ik zie Meldpunt op afgelopen vrijdag en komende vrijdag.

Reputatie 7
Badge +26

Het gaat wel fout als je meldpunt zoekt via bijv. de “voice control”.

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community. Welkom @camjo

Het programma ‘Meldpunt' en 'De grootste rivieren van de wereld' is natuurlijk wel een wereld van verschil. De komende 3 zaterdagen (vanaf 7 december 2019) is het programma ‘De grootste rivieren van Nederland’ wekelijks om 21:00 te bekijken op NPO2. Het klopt dus dat afgelopen zaterdag ‘Meldpunt' niet in de tv-gids stond vermeld en niet is uitgezonden. Ik begrijp uit je bericht dat dit eerder ook al niet goed is aangegeven in de tv-gids. Nu kan ik helaas aan het verleden niets meer veranderen.. Het lijkt mij dan wel verstandig om dit de komende periode even goed in de gaten te houden, want na deze 3 afleveringen moet 'De grootste rivieren van Nederland' niet meer in de gids staan. Laat ons dit dan ook vooral weten samen! Geef daarbij aan bij welke type mediabox je dit probleem ervaart en of dit ook via Ziggo Go (App en browser) het geval is. Hoe meer input jullie allemaal kunnen leveren, hoe beter. Dan kan ik het probleem hier reproduceren en doorzetten. :blush:

Reputatie 7
Badge +26

@Cecilia Ziggo

Probeer het eens via de voice control van de next.

Als je dan zoekt op meldpunt zie je 2X seizoen 2019, de onderste is fout.

Ook de epg op de next geeft op vrijdag de dertiende de verkeerde info.(19.10)

Reputatie 7

Helder probleem, dank voor de uitleg. Meldpunt en De grootste rivieren lijken onterecht aan elkaar gelinkt waardoor Meldpunt ook met de verkeerde titel in de EPG staat. Gemeld bij de verantwoordelijke afdeling!

Reageer