CvZ

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Programma's van de zender Fox zijn niet meer terug te kijken

Waarom kan ik de programma's van Fox niet meer terug kijken..???

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Duidelijk @CvZ! Er is afgelopen tijd wel wat veranderd in het aanbod van TV Gemist. Je kunt nog eens kijken onder het kopje 'aanbieder' i.p.v. TV Gemist via jouw Humax 5300C. Staat de zender Fox hier wel onder? Zo niet, dan kun je helaas niet meer via jouw Humax programma's van Fox terugkijken. Dit zal dan gaan via Fox Gemist. Dit is een eigen streamingsdienst van de zender zelf. 

Voor TV Gemist worden namelijk door de volgende zenders programma's aangeboden: 

  • Uitzending Gemist (NPO1, 2 en 3)
  • SBS Gemist
  • Net 5 Gemist
  • Veronica Gemist
  • Eén Gemist
  • Ketnet Gemist
  • Canvas Gemist


Het terugkijken van Fox via Replay TV via Ziggo Go blijft wel mogelijk. Het aanbod van Replay TV (ons platform) is namelijk weer anders dan via TV Gemist wat door de zender(s) wordt aangeboden. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Alle programma's ? Welke apparatuur gaat dit niet?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Welkom op de Ziggo Community @CvZ!

Wat jammer dat je geen programma's meer van Fox terug kunt kijken.. Een erg leuke zender! Het antwoord op de vraag waarom je dit niet meer kunt terugkijken is niet 123 te beantwoorden. Hiervoor hebben we iets meer informatie van je nodig zoals @Steefb terecht opmerkt. Ervaar je dit probleem via jouw Humax 5300C  mediabox in bruikleen of via een ander apparaat? Zo ja, krijg je hierbij ook een foutmelding te zien. Hoe meer informatie je ons kunt geven, hoe beter! Dan kunnen we je beter voorzien van tips en tricks. 

Via Ziggo Go heb ik dit nog wel even voor je getest. Op deze pagina kan ik via Ziggo Go wel de programma's van Fox terugkijken. Ik ben dan ook erg benieuwd via welke weg het bij jou niet lukt. We horen het graag van je! 

CvZ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niks van fox meer terug kijken op mijn tv. Ik heb  een  Humax kastje. Op de Ziggo go  heb ik het nog niet geprobeerd,  omdat het voorheen wel gewoon op de tv ging.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Duidelijk @CvZ! Er is afgelopen tijd wel wat veranderd in het aanbod van TV Gemist. Je kunt nog eens kijken onder het kopje 'aanbieder' i.p.v. TV Gemist via jouw Humax 5300C. Staat de zender Fox hier wel onder? Zo niet, dan kun je helaas niet meer via jouw Humax programma's van Fox terugkijken. Dit zal dan gaan via Fox Gemist. Dit is een eigen streamingsdienst van de zender zelf. 

Voor TV Gemist worden namelijk door de volgende zenders programma's aangeboden: 

  • Uitzending Gemist (NPO1, 2 en 3)
  • SBS Gemist
  • Net 5 Gemist
  • Veronica Gemist
  • Eén Gemist
  • Ketnet Gemist
  • Canvas Gemist


Het terugkijken van Fox via Replay TV via Ziggo Go blijft wel mogelijk. Het aanbod van Replay TV (ons platform) is namelijk weer anders dan via TV Gemist wat door de zender(s) wordt aangeboden. 

CvZ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer dat er steeds minder wordt geleverd voor wel steeds meer euro's. Helaas het is niet anders. In ieder geval wel bedankt voor de duidelijke uitleg.?

Uitgelicht topic