1
Vraag
2
Reacties
AlFonske

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met "The Young Pope" na aanschaf Movies XL

Sinds 2 dagen hebben wij het Movies XL pakket aangeschaft om de HBO series te kunnen volgen. Helaas kunnen we van de serie "The Young Pope" maar 2 afleveringen zien van seizoen 1. Vreemd genoeg ook nog alleen episode 5, en 6.

Heeft iemand anders hier ook last van? Deze serie was/is de hoofdreden voor ons om dit pakket te kopen, en nu loopt het mis.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
AlFonske Welkom op de Community! Hopelijk heb je genoten van de feestdagen.

De serie 'The young Pope' wordt uitgezonden door de zender FOX. Hier heb je dus ook geen Movies & Series XL voor nodig. De zoekresultaten die worden weergegeven zijn Replay uitzendingen. Dat is ook de reden dat je 2 afleveringen kan bekijken. Als je nu zou zoeken vind je alleen de afleveringen 6 & 7. Tel je hier nog een week bij op, dan vind je alleen aflevering 7 & 8.

Als ik nog iets voor je kan doen wat betreft het zenderpakket, laat het dan even weten!

Bekijk in context

2 Reacties 2
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Ik zie het ook en beschikbaar tm 25 december.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
AlFonske Welkom op de Community! Hopelijk heb je genoten van de feestdagen.

De serie 'The young Pope' wordt uitgezonden door de zender FOX. Hier heb je dus ook geen Movies & Series XL voor nodig. De zoekresultaten die worden weergegeven zijn Replay uitzendingen. Dat is ook de reden dat je 2 afleveringen kan bekijken. Als je nu zou zoeken vind je alleen de afleveringen 6 & 7. Tel je hier nog een week bij op, dan vind je alleen aflevering 7 & 8.

Als ik nog iets voor je kan doen wat betreft het zenderpakket, laat het dan even weten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic