martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Prijs Film1

Beste Ziggo-mods,

Volgens https://www.totaaltv.nl/nieuws/prijsverlaging-bij-ziggo-en-kpn/ gaat de prijs van Film 1 naar € 9,99 per maand wat ik nu ook op jullie site zie staan. Wordt deze verlaging ook voor huidige abonnee’s doorgevoerd?

9 Reacties 9
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Zeker weten, @martwoutnl 🙂 

Ook voor lopende/huidige abonnementen verandert de prijs van €14,95 naar €9,95.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dat zijn berichten! Eindelijk eens iets dat in kosten omlaag gaat! Wat gaat er omhoog om dit te compenseren @Alex Ziggo ? 

donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

@Willem-A Ik verwacht dat Ziggo volgend jaar minstens 10 euro duurder wordt.. denk zelfs 15 euro duurder omdat Ziggo de Eredivisie Belasting gaat invoeren. (Heb zelf Fox Sports.. maar zie liever Fox verdwijnen dan dat iedereen ineens ervoor moet betalen.. ook al kijk je geen sport).

martwoutnl
Topicstarter
Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
donnerd wrote:

@Willem-A Ik verwacht dat Ziggo volgend jaar minstens 10 euro duurder wordt.. denk zelfs 15 euro duurder omdat Ziggo de Eredivisie Belasting gaat invoeren. (Heb zelf Fox Sports.. maar zie liever Fox verdwijnen dan dat iedereen ineens ervoor moet betalen.. ook al kijk je geen sport).


Contract loopt nog tot medio 2020 dus als het omhoog gaat, zal het pas vanaf juli zijn. Volgens mij is het bij KPN ook niet € 10 omhoog gegaan.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
donnerd wrote:

@Willem-A Ik verwacht dat Ziggo volgend jaar minstens 10 euro duurder wordt.. denk zelfs 15 euro duurder omdat Ziggo de Eredivisie Belasting gaat invoeren. (Heb zelf Fox Sports.. maar zie liever Fox verdwijnen dan dat iedereen ineens ervoor moet betalen.. ook al kijk je geen sport).

Ziggo gaat geen €10,- tot €15,- duurder worden, dan gaan ze zekers klanten verliezen en dat wil je niet.

Meestal worden de prijzen in Juli verhoogd en dit gebeurt meestal met €2,- tot €3,- euro

Zo blijft het nog een beetje netjes en is het rendabel, anders komt iedereen met een forse stijging in opstand.

En Film1 prijs zal de nieuwe maand verrekend worden en geen jaar later als contract afloopt.

 

Zie ook deze link (Bron:) Ziggo maakte abonnement gemiddeld drie euro duurder

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dat zeggen ze bij alles @Dave- maar uiteindelijk blijven de meeste klanten toch. En ach, als er meer geld binnenkomt, maakt het ook niet meer zoveel uit als er toch wat klanten vertrekken… 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@Willem-A  dat ben ik met je eens, als klanten willen gaan, gaan ze toch en je hebt ook klanten die de provider trouw blijven.

 

Maar goed € 5,- is wel als je dat 12x doet een leuke besparing.

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

De prijs gaat omlaag, net als het aanbod van films.

 

Het is tegenwoordig totaal niet meer te vergelijken met de Filmnet / Canal+ periode.

donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

@Haander Net het aanbod gekeken en moet zeggen… qua de films waar ik van hou is het flink verbeterd en door de prijs wat gelijk is als rechtstreeks.. heb ik het weer via Ziggo gedaan omdat je dan de zenders erbij krijgt 😛

Uitgelicht topic