Robert van lent

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pakket: kies je eigen 30 kanalen

Waarom is het deze gepersonifieerde maatschappij.  Nog steeds niet mogelijk om.  Je eigen 30 kanalen te kiezen? Ipv pakketten.  Ik krijg nu Duits frans en Turkse kanalen.  Die ik nooit kijk. En de kanalen die ik wil zien zijn verdeeld over 3 verschillende pakketten.  En pakket voor hd discovery en discovery science en animale planet kan ik niet eens vinden! Laat de keuze nu is vrij. Geef ons de keuze 30 kanalen te kiezen! 

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Robert van lent wrote:

Waarom is het deze gepersonifieerde maatschappij.  Nog steeds niet mogelijk om.  Je eigen 30 kanalen te kiezen? Ipv pakketten.  Ik krijg nu Duits frans en Turkse kanalen.  Die ik nooit kijk. En de kanalen die ik wil zien zijn verdeeld over 3 verschillende pakketten.  En pakket voor hd discovery en discovery science en animale planet kan ik niet eens vinden! Laat de keuze nu is vrij. Geef ons de keuze 30 kanalen te kiezen! 

Deze wens is vaker geuit. Wat denkt u dat het gaat kosten om zo'n 4 milj. klanten individuele paketten aan te bieden, als dit al technisch realiseerbaar is? Wat heeft u er voor over?

Robert van lent
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou waarschijnlijk hetzelfde,  toen ik reclame zag over zorg verzekeringen die zeiden " ik betaal alleen voor wat ikzelf nodig heb!" Want wat heeft een alleenstaande man aan een zwangerschap vergoeding??? Dit vraagt om een herziening van het aanbod en een mogelijkheid voor Ziggo zich te onderscheiden van de rest! De enige reden waarom ik Ziggo heb is Vodafone hun klanten service is geweldig! En  SNS.  Ik hou van klanten service.  Een persoon met een naam aan de lijn! 

broekhua

Level 9
  • 240Posts
  • 4Oplossingen
  • 57Likes

@Robert van lent 

Dat is onderdeel van hun verdienmodel. 

Snap dat nou eens. 

Groet

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is eerder geprobeerd door andere nieuwe providers en door de hogere kosten en te weinig belangstelling is het een roemloos einde geworden.

Vooral de kosten waren zijn het grote punt, dan moet elke mediabox of CI+ apart ingeregeld worden of met de hand of met een compleet nieuw systeem en er moet een kostenpost zijn voor de basisverbinding.

Ik meen dat de kosten destijds op € 1,50 per zender kwamen met meerdere zenders en dat is met 30 zenders al € 45,00, niet gek dus dat het uiteindelijk niet werkte.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Als het uit zou kunnen dan was het allang ingevoerd.

Volgens mij zit een en ander zo in elkaar dat wanneer een provider als Ziggo één populaire zender wil gaan doorgeven ze daar een pakket aan andere zenders bij krijgen. Zo lijkt het pakket nog wat terwijl zenders zonder publiek zo maar ineens in potentie bij een paar miljoen huishoudens onder de aandacht komen.

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Volgens mij zijn er nergens in Europa kabelmaatschappijen die dat aanbieden.

Uitgelicht topic