Eelke N

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pakket bij max abbonement

Momenteel heb ik abonnement bij kpn maar ik ben aan het vergelijken om over te stappen naar een max abbonement van Ziggo. Nu krijg ik bij dat abbonement ziggo sporttotaal twv 15 euro een jaar lang gratis. Er is nu een andere aanbieding waarbij je ziggo sport totaal en fox eredivisie samen voor 19 euro krijgt. Is het mogelijk deze aanbiedingen te combineren zodat ik voor 4 euro extra ook fox sport life kan kijken? Of moet ik hier een apart abbonement van fox bij afsluiten voor 18 euro? Graag hoor ik wat er mogelijk is. Vriendelijke groet Eelke 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Goedemorgen @Eelke N

Wat tof dat je erover nadenkt om over te stappen naar Ziggo 🙂 Ik snap je vraag heel goed, helaas is het niet mogelijk om de aanbieding te combineren zoals je aangeeft. Als je ook graag Fox Sports Eredivisie in je pakket wilt dan dien je deze apart toe te voegen. Mocht je verder vragen hebben over de pakketten, laat het gerust weten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Goedemorgen @Eelke N

Wat tof dat je erover nadenkt om over te stappen naar Ziggo 🙂 Ik snap je vraag heel goed, helaas is het niet mogelijk om de aanbieding te combineren zoals je aangeeft. Als je ook graag Fox Sports Eredivisie in je pakket wilt dan dien je deze apart toe te voegen. Mocht je verder vragen hebben over de pakketten, laat het gerust weten. 

Uitgelicht topic