1
Vraag
2
Reacties
Jacques54

Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes

NPO 3 Extra zéér slechte signaalkwaliteit!

Ik wil in deze periode zo nu en dan wel eens kijken naar Serious Request van 3 FM maar via de Mediabox XL op de zender NPO 3 Extra (kanaal 128) is dat al sinds het begin van de uitzendingen onmogelijk! Vrijwel geen beeld of haperend/ stilstaand beeld met een hoop knisperend geluid.
Als ik via diagnostiek de signaalkwaliteit bekijk gaat het streepje vaak terug van uitmuntend naar matig en bij signaalsterkte staat het streepje bij het einde van goed.
Via de Ziggo Go app op de pc zijn er geen problemen en ook niet als de uitzendingen worden doorgegeven via NPO 3 (kanaal 3) op de Mediabox XL.
Postcodegebied is 5627.
Heeft er nog iemand meer last van?

* In de titel 3 FM Extra moet zijn NPO 3 Extra!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacques54
Topicstarter
Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes
Ziggo heeft het probleem opgelost, het beeld is nu goed en stabiel op NPO 3 Extra.
Signaalkwaliteit blijft nu weer op uitmuntend staan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Heb je de mogelijkheid om even een andere, goede, coax kabel te gebruiken om je mediabox aan te sluiten? Wat je beschrijft lijkt op een storing van buitenaf op je kabel.
Jacques54
Topicstarter
Level 6
  • 105Posts
  • 10Oplossingen
  • 30Likes
Ziggo heeft het probleem opgelost, het beeld is nu goed en stabiel op NPO 3 Extra.
Signaalkwaliteit blijft nu weer op uitmuntend staan.
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Mooi, goed geregeld!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Fijn Jacques54, volgens mij lekker op tijd voor de top 2000 🙂 Fijne feestdagen en veel luisterplezier!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic