Beantwoord

NPO 3 Extra zéér slechte signaalkwaliteit!

• 20 december 2018
  • 4 Reacties
  • 1191x Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik wil in deze periode zo nu en dan wel eens kijken naar Serious Request van 3 FM maar via de Mediabox XL op de zender NPO 3 Extra (kanaal 128) is dat al sinds het begin van de uitzendingen onmogelijk! Vrijwel geen beeld of haperend/ stilstaand beeld met een hoop knisperend geluid.
Als ik via diagnostiek de signaalkwaliteit bekijk gaat het streepje vaak terug van uitmuntend naar matig en bij signaalsterkte staat het streepje bij het einde van goed.
Via de Ziggo Go app op de pc zijn er geen problemen en ook niet als de uitzendingen worden doorgegeven via NPO 3 (kanaal 3) op de Mediabox XL.
Postcodegebied is 5627.
Heeft er nog iemand meer last van?

* In de titel 3 FM Extra moet zijn NPO 3 Extra!!

icon

Best beantwoord door Jacques54 20 december 2018, 12:46

Ziggo heeft het probleem opgelost, het beeld is nu goed en stabiel op NPO 3 Extra.
Signaalkwaliteit blijft nu weer op uitmuntend staan.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Heb je de mogelijkheid om even een andere, goede, coax kabel te gebruiken om je mediabox aan te sluiten? Wat je beschrijft lijkt op een storing van buitenaf op je kabel.
Reputatie 2
Badge +1
Ziggo heeft het probleem opgelost, het beeld is nu goed en stabiel op NPO 3 Extra.
Signaalkwaliteit blijft nu weer op uitmuntend staan.
Reputatie 6
Badge +5
Mooi, goed geregeld!
Reputatie 7
Fijn Jacques54, volgens mij lekker op tijd voor de top 2000 🙂 Fijne feestdagen en veel luisterplezier!