Marrekie

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe zenders 2019?

Goeiedag,
weet iemand of er in 2019 nog zenders gaan bijkomen? Wat we de laatste tijd alleen maar meemaken is dat er maar zenders verdwijnen. AMC is nu al weg en ik las dat discovery world er ook binnenkort mee kapt. Wat krijgen we ervoor terug want dan zeg ik mij abo op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Het aanbod van zenders wisselt wel eens. Er worden nieuwe zenders gelanceerd en soms houdt een zender op te bestaan. Een wijziging van het zenderaanbod heeft geen gevolgen voor de abonnementsprijs.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Ik lees alleen geruchten dat discovery world er misschien mee stopt.
Geen zekerheid te vinden.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het extra pakket waar deze zenders onder vallen, Movies en series XL, is maandelijks opzegbaar.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Het aanbod van zenders wisselt wel eens. Er worden nieuwe zenders gelanceerd en soms houdt een zender op te bestaan. Een wijziging van het zenderaanbod heeft geen gevolgen voor de abonnementsprijs.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Mark Ziggo Grappig... diezelfde onzin reden gebruikt heel Ziggo WEL om de prijzen te verhogen... eerst opletten wat je post voordat je leugens plaatst.
B.J.O.

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Iedereen geeft antwoord naar de waarheid die 'm bekend is.
Kunnen we allemaal in dialoog blijven zonder een ander ergens voor uit te maken a.u.b.
Jolanda66

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar alles goed en wel. De vraag van Marrekie is nu nog steeds niet beantwoord. Ook ik zie dat er alleen maar zenders verdwijnen en er niets voor in de plaats komen. Dus Ziggo hoe zit dat?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het kan zelfs slechter worden, ook de BBC wordt onzeker.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/brexit-chaos-verdwijnen-bbc-1-en-bbc-2-bij-ziggo-kpn-en-anderen-dichterbij-dan-ooit/
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Jolanda66
Het antwoord van Steefb gegeven in dit topic geldt ook hier.
bendenvug

Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes
De zenders van Stingray worden samengevoegd.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/verschraling-zenderaanbod-gaat-door-weer-tvzender-minder/

Weer 1 zender minder.

Het wordt tijd dat Ziggo het Movies & Series XL zenderpakket opnieuw gaat indelen???
Wat vinden jullie?
Alfons Verbiest

Level 9
  • 266Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Valt mee hoor. Er verdwijnt geen zender bij Ziggo. Stingray Brava en Stingray Classica wordt één kanaal. Stingray Classica wordt helemaal niet doorgegeven bij Ziggo en Stingray Brava krijgt Stingray Classica als naam.
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Als het een troost voor jullie kan zijn?
Ook bij de KPN verdwijnen zenders zonder dat de prijs verlaagt wordt.
KPN heeft al een jaar Brava niet meer in het pakket zitten.

Uitgelicht topic