1
Vraag
2
Reageer en help mee
Loutre

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nieuwe serie The Family

Op movies XL staat sinds deze week de zeer boeiende en spannende serie the Family. 
 

Helaas is aflevering 7 niet in de Ziggo go app te zien,  is daar wat aan te doen?

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Welkom @Loutre  op de Ziggo community.

 

Ik heb net even in mijn Movies en Series gekeken en daar staat de The Family Seizoen 1 tot aflevering 12 beschikbaar op de Next Media box hier.

 

Bij mij in de Ziggo Go app is hij niet beschikbaar, misschien komt dit nog later.

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Loutre 

Welkom op de Community hier! Inderdaad een leuke nieuwe serie, The Family. Daar wil je natuurlijk geen aflevering van missen. Hier zijn ze allemaal beschikbaar, zowel op de box als in de Ziggo GO app. Al kon ik net als @Dave- in de app eerst niets vinden. Maar als je zoekt op Family i.p.v. The Family is de serie ook te vinden in Ziggo GO. 

Is bij jou de serie in de Ziggo GO app inmiddels ook compleet?

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dit net geprobeerd maar het werkt nog niet. Nog steeds 11 aflevering ipv 12. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Nog niet compleet dus Ik adviseer je om de app even te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Laat je de uitkomst weten?

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gedaan en opnieuw ingesteld. Nog steeds zelfde probleem helaas. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat wil maar niet lukken zeg. Ik heb de rechten van alle On Demand content opnieuw naar je smartcard gestuurd. Daar is je Ziggo GO account aangekoppeld. Probeer op een later moment even of de serie volledig is. Ik hoor graag of het dan wel lukt. 

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Kan hem weer eens niet vinden als ik op ‘the family’ zoek in de on demand catalogus . Ik moet hier toevallig al een topic over vinden dat ik weet dat Ziggo die serie sowieso heeft. Zo suf!

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Doet het nog steeds niet. Erg teleurstellend. Kijk wel op ziggo demand. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is inderdaad teleurstellend, @Loutre Is hij inmiddels ook aanwezig in de Ziggo GO app? Anders wil ik je adviseren om de app nog eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat je het even weten?

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb ik diverse keren gedaan maar nog steeds niet.  Inmiddels heb ik bij iemand anders op tv de aflevering gezien, dus niet meer nodig.  Blijft teleurstellend .

 

Bericht kan wat mij betreft afgesloten worden.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Fijn dat je toch de laatste aflevering hebt kunnen kijken maar het is inderdaad jammer dat dit niet via Ziggo GO gelukt is. Ik hoop dat het niet weer zo loopt maar mocht je het toch opnieuw tegenkomen, laat het dan zeker aan ons weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic