1
Vraag
2
Reacties
Henno

Level 17
  • 2620Posts
  • 79Oplossingen
  • 730Likes

Movie & Series XL opzeggen werkt niet

Ik wil “Movie & Series XL opzeggen” aanklikken in “Mijn Ziggo”. Je moet dit kunnen doen door ernaast op “Opzeggen” te klikken.

Hierbij gebeurt echter niets….

Herkenbaar?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Henno, goedemiddag!

Er waren inderdaad wat issues met Digitale TV gerelateerde bestellingen. De storing zelf is inmiddels gelukkig opgelost. Ik ben zo vrij geweest om Movies en Series XL al voor je op te zeggen met één maand opzegtermijn. Je ontvangt zo een bevestiging van de opzegging per e-mail. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Herkenbaar, er loopt al een ticket volgens mij naar Ziggo, want dit is niet de enige optie die klopt, maar wel goed dat je hem aangeeft, meer meldingen, meer vreugd.

Henno
Topicstarter
Level 17
  • 2620Posts
  • 79Oplossingen
  • 730Likes

Goedemorgen, 

Weet moderatie er ook al van?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Yep, even een screenshot van @Cecilia Ziggo 

Dit ging om ander topic vandaag en ook gemeld, zelfde probleem als jou.

Hopelijk werkt het snel weer ?

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Henno, goedemiddag!

Er waren inderdaad wat issues met Digitale TV gerelateerde bestellingen. De storing zelf is inmiddels gelukkig opgelost. Ik ben zo vrij geweest om Movies en Series XL al voor je op te zeggen met één maand opzegtermijn. Je ontvangt zo een bevestiging van de opzegging per e-mail. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic