Beantwoord

Melding niet geabonneerd op Animal Planet

  • 7 november 2019
  • 1 Reactie
  • 40x Bekeken

Extra mediabox XL op mijn dochter haar kamer ontvangt niet alle zenders van ons abonnement. Resetten helpt niet. Zij krijgt bijv. bij animal planet de melding: niet geabonneerd. Zeer vervelend. Willen dit graag opgelost hebben. En nee, het ligt niet aan de kabels!!! Andere zenders ontvangt zij zonder problemen.

 

Met vriendelijke groet,

Suzanne Cornelis

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 11 november 2019, 14:05

Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community @e.cornelis44, welkom!

Logisch dat je graag wilt dat jouw dochter op haar slaapkamer ook kan genieten van alle zenders. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. De zender, Animal Planet, is één van de kanalen die valt onder het zenderaanbod van Movies en Series XL. Dit kun je terugzien in ons zenderoverzicht. Doordat dit zenderpakket niet actief stond kreeg je de melding in beeld dat je je hierop moest abonneren. Mijn collega heeft het zenderpakket, Movies en Series XL, voor je besteld. Vanaf nu heb je dan ook weer toegang tot het uitgebreide zenderpakket. :blush:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 Reactie

Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community @e.cornelis44, welkom!

Logisch dat je graag wilt dat jouw dochter op haar slaapkamer ook kan genieten van alle zenders. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. De zender, Animal Planet, is één van de kanalen die valt onder het zenderaanbod van Movies en Series XL. Dit kun je terugzien in ons zenderoverzicht. Doordat dit zenderpakket niet actief stond kreeg je de melding in beeld dat je je hierop moest abonneren. Mijn collega heeft het zenderpakket, Movies en Series XL, voor je besteld. Vanaf nu heb je dan ook weer toegang tot het uitgebreide zenderpakket. :blush: