Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes

Meer HD!

Na onze uitbreidingen rondom Ziggo GO is het nu tijd voor een uitbreiding van het aantal zenders die we in HD aanbieden! Vanaf 1 augustus kun je onderstaande zenders ook in HD ontvangen. :grinning:



Veel kijkplezier!
85 Reacties 85
FredSr

Level 9
  • 270Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Dit zijn nu niet meteen de zenders waarop ik zit te wachten!
mikraving

Level 1
  • 132Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
FredSr wrote:
Dit zijn nu niet meteen de zenders waarop ik zit te wachten!


Ik ook niet maar toch meegenomen.
Jorranvv

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bij kpn is amc in HD beschikbaar, hoop dat ziggo hier mee volgt bij de volgende Update van zenders.
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Good job! :thumbsup:
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
De muziekzender Xite in HD is een leuke toevoeging. Tot nu toe is MTV Live HD de enige muziekzender die in HD te zien is. Motorsport.tv in HD is ook logisch. Het was al vreemd een zender in SD kwaliteit te zien met een HD logo in beeld. Discovery Science ook prima.

Hoop dat er nog meer HD zenders bijkomen. Zo is er ook nog geen internationale nieuwszender in HD te zien bij Ziggo. CNN en BBC World News zijn o.a. beschikbaar in HD kwaliteit. Vooral op grote tv schermen zijn de SD versies hiervan niet echt geweldig. AMC is ook in HD beschikbaar.

De wijzigingen van 1 augustus staan nog niet op de website "Zenderwijzigingen" van Ziggo.
Bas.G

Level 3
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Hoe zit het met de HD kanalen van extra zender pakketten zoals Ziggo Sport Totaal? Kost je maandelijks €15,- extra voor 6 kanalen waarvan er slechts 2 HD zijn, vind ik slecht voor een duur betaald extra zenderpakket.
devil-strike

Level 1
  • 304Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Please ziggo plaats die zenders niet bij foxhd in de stream, die heeft na 2jaar eindelijk weer meer bandbreete en stuk beter beeld ipv. 5mbit/s gemiddeld is deze nu weer 9mbit/s gemiddeld.

rick70 Ja mtv live hd is tezien, maar de videoclips zijn 99% upscaled sd content(op live regs na), bij Xite hd is dit 99% hd content(zie live stream xite site) dus dat is iig beter dan mtv en co.
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
@Bas G. Ziggo Sport Totaal heeft alle vier de reguliere kanalen in HD kwaliteit. Alleen Ziggo Sport Totaal Extra 1 en 2 zijn niet in HD. Zie ook https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/ voor een overzicht. Gelukkig heb jij het in ieder geval in combinatie met je abonnement bij Vodafone gratis! 🙂
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Mooi zeg, dat klinkt goed allemaal.
Gaat de goede kant op! :grinning:
CreativeS

Level 13
  • 812Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Thijs Ziggo wrote:
Na onze uitbreidingen rondom Ziggo GO is het nu tijd voor een uitbreiding van het aantal zenders die we in HD aanbieden! Vanaf 1 augustus kun je onderstaande zenders ook in HD ontvangen. :grinning:


Veel kijkplezier!

Xite HD en Discovery Science HD zijn meer dan welkom.
Mortorsport.tv was MotorsTV en die was bij KPN in HD al vergelijkbaar met SD-kwaliteit.

Bas.G wrote:
Hoe zit het met de HD kanalen van extra zender pakketten zoals Ziggo Sport Totaal? Kost je maandelijks €15,- extra voor 6 kanalen waarvan er slechts 2 HD zijn, vind ik slecht voor een duur betaald extra zenderpakket.

Vat het aub niet verkeerd op... maar onder welke steen heb jij gezeten?
Ziggo Sport Racing en Golf zijn sinds 13 februari 2017 in HD. Neemt niet weg dat ik de Extra-kanalen ook wel graag in HD had kunnen zien. Zeker als je weet dat het aanbod op die kanalen doorgaans ook gewoon in HD geregistreerd wordt.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Alleen Xite is HD geworden, de andere twee niet.
Hans vdg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben blij met de uitbreiding van HD Zenders. Maar heb ze nog niet op televisie! :worried: :worried:
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Tot nu toe alleen Xite in HD. Denk even geduld hebben. :wink: Bij de Zenderwijzigingen staat ook nog geen informatie over de HD opwaardering van Xite, Discovery Science en Motorsport.tv .
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Bedankt voor jullie melding! Ik ga hier gelijk achteraan.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Hier alleen motorsport tv nog niet de melding op ( mbxl op display) dat deze zender HD is. De andere 2 ok!
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Hier nu ook Discovery Science in HD. Alleen Motorsport.tv moet nog omgezet worden naar HD.
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
En als laatste is Motorsport.tv nu ook in HD te ontvangen.
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Top! Hier zijn ze ook alle drie in HD. 🙂
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Thijs Ziggo, Het valt mij op toen gisteren alle 3 de zenders daadwerkelijk HD was bij kanaal 202 disc. Science in het icoon van de zender zelf HD bij stond. ( staat mij bij) ( op de disply van mbxl geeft deze aan dat het om een HD zender gaat.) echter nu op de zender zelf zie ik dus GEEN HD bij staan. Is dit het programma ? Even weer tijdelijk de sd zender. Ik ga er van uit dat dit daadwerkelijk HD is, ivm scherpte beeld, a hoewel is bij sommige beelden twijfel heb.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic