Meer HD!

• 25 juli 2017
  • 84 reacties
  • 5637 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

84 Reacties

Reputatie 3
Badge +4
Bedankt Arjan. Alleen werkt bij mij ineens RTL Lounge niet meer. Zwart beeld, geen geluid en de melding dat ik me moet abonneren op die zender als ik hem wil zien. Terwijl ik het hoogste abonnement al heb. 🙄
Reputatie 3
Badge +4
Nog maar even om het bericht naar voren te halen. Ben ik de enige die sinds vandaag RTL Lounge op kanaal 140 niet meer kan ontvangen? Hij werkt namelijk nog steeds niet. Zie ook mijn bericht hier boven.
Overigens merk ik dat hij het bij Ziggo Go wel doet.
@Humpie

Het lijkt er wel op, hier is hij wel te zien.
Reputatie 5
Badge +1
Nog maar even om het bericht naar voren te halen. Ben ik de enige die sinds vandaag RTL Lounge op kanaal 140 niet meer kan ontvangen? Hij werkt namelijk nog steeds niet. Zie ook mijn bericht hier boven.
Overigens merk ik dat hij het bij Ziggo Go wel doet.
Bij mij geen problemen met Gooische Vrouwen, ûh... RTL Lounge (140).

Heb je al even geprobeerd om de zenders opnieuw op te halen?
Inloggen op Mijn Ziggo > Producten > Televisie > Digitale Ontvangers > De box selecteren > Instellingen en Zenderaanbod Ophalen
Reputatie 3
Badge +4
@junior Ik wist niet eens dat dit kon. Maar ik heb het nu inmiddels 2 keer gedaan zonder resultaat. Volgens de Ziggo box heb ik geen abo op die zender. Dat bewijst dat die box ook niet alles weet hè?😀

Maar goed, ik keek toch al nooit naar RTL Lounge, dus ik geloof het wel.
Bedankt voor je hulp.👍
Wat ik vreemd vind is dat er geen HD info bij de nieuwe zenders te zien is. Ook geen HD logo bij de zender.
Maar je ziet het HD logo wel als je bij instellingen>favorieten zenders instellen' kijkt.
Als je bv bij NPO kijkt zie je bij info dat het programma in HD is. Informatie is dus niet bijgewerkt op die nieuwe HD zenders, net als laatst toen bv AMC in HD werd doorgegeven, daar staat ook nog steeds info van SD versie bij.
Via ci+ klopt het wel allemaal.
Klopt toch ook gewoon @twigger... HD met 4Mb/s... da's niet HD waardig en niets anders dan upscaled SD 🙂
Klopt toch ook gewoon @twigger... HD met 4Mb/s... da's niet HD waardig en niets anders dan upscaled SD :)Ja AMC is echt geen HD kwaliteit, ook al zijn het vaak oudere films ik heb ook oude films in HD en perfecte beeldkwaliteit. Gelukkig kijk ik nooit naar die zender. Je ziet trouwen wel HD achter de zendernaam in display viel me op maar nergens bij info terug te vinden.
Reputatie 7
Badge +24
In 2018:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-gaat-tv5-monde-volgend-jaar-ook-in-hdkwaliteit-doorgeven/