Meer HD!

• 25 juli 2017
  • 84 reacties
  • 5653 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

84 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
🤔 😉 Met andere woorden: reclame kanaal...:) voor film1
Reputatie 7
Badge +24
🤔 😉 Met andere woorden: reclame kanaal...:) voor film1

Edit: even nu de tekst beter bestudeerd. Even te snel doorgelezen in eerste instantie. Het wordt dus een soort 150 en 151 kanaal? Vl en netflix.
Reputatie 3
Badge +3
Nu ook AMC, Food Network, Fine Living en DanceTrippin in HD!
Reputatie 7
Badge +24
Yep gezien! Nu nog ff de 200/20 mbps ( fff of topic☺ ) iig tnx voor de melding!
Reputatie 5

Meestal krijgen we voor een HD uitbreiding bericht van Thijs Ziggo! 😆
Reputatie 7

Meestal krijgen we voor een HD uitbreiding bericht van Thijs Ziggo! 😆
Hahaha klopt, ik ben net terug van vakantie en dus te laat met een nieuwe aankondiging. In ieder geval mooi dat het al direct op is gemerkt door Arjan! 😃
Reputatie 7
Badge +24
Mijn wens zo zijn om alle duitse zenders in HD te ontvangen.
Reputatie 5
Badge +3
Niet alleen het beeld is verbeterd bij Dance Trippin', ook het geluid heeft een boost gekregen en klinkt nu eindelijk (weer) goed, wat nodig was ook, want het is tenslotte een muziekzender.🔊
AMC is hier niet in HD op de mediabox, wel via CI+.
Reputatie 7
Dat is apart! Bedoel je dan de Mediabox XL? Al even een reset gedaan door hem 10 seconden van de stroom te halen?
Dat is apart! Bedoel je dan de Mediabox XL? Al even een reset gedaan door hem 10 seconden van de stroom te halen?Media box XL ja maar ik zit in het test panel dus als ik reset zit ik er niet meer in en moet ik tot na het weekend wachten. Maar ik weet niet zeker of die zender niet in HD is, je ziet namelijk achter de zendernaam en infobalk geen HD staan en ook bij info niet, via ci plus zie ik dat wel. Vandaar dat ik denk dat die niet in HD is via de mediabox.
Reputatie 7
Ah, zo! Je kan wel een powercycle doen met behoud van de testsoftware. Nog even gedubbelcheckt bij Anne. 😉
Ah, zo! Je kan wel een powercycle doen met behoud van de testsoftware. Nog even gedubbelcheckt bij Anne. ;)Powercicle is stroom er even af? zo ja dat heb ik al gedaan zonder resultaat.
Reputatie 7
Hmn, is er dan iets mis met de beeldkwaliteit waarom je aanneemt dat het niet de HD versie is? Er zijn geen andere meldingen bekend waarbij de zender niet is opgewaardeerd naar HD.
Reputatie 7
Badge +24
Wellicht helpt het om even de zenders opnieuw op te halen in mijn ziggo. En wie weet krijg je dan ook de juiste zender aanduiding. De sd versie zou niet meer beschikbaar zijn. Dus ik neem aan dat de zender hd is.

Ps maar met een nieuwe start beginnen @twigger en onze twist achter ons laten?
Ik denk zelf dat de zender wel HD is, ik heb beeldkwaliteit vergeleken met de ci plus versie en is gelijk.
Maar bij de zendernaam staat dus geen HD en ook niet bij info, wat ik dus wel via ci plus zie staan.
Kan iemand eens kijken op de mediabox xl of er bij AMC HD bijstaat?

Oké lijkt me een goed idee want het leven is veel te kort. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Ik denk zelf dat de zender wel HD is, ik heb beeldkwaliteit vergeleken met de ci plus versie en is gelijk.
Maar bij de zendernaam staat dus geen HD en ook niet bij info, wat ik dus wel via ci plus zie staan.

Hier op beide boxen de melding HD op de display. Zo net zag ik even HD verschijnen in de info balk maar verdwijnt wel weer idd... Typisch.. Ook op rechts van het scherm als je pijltjes toets ingedrukt houd, zag ik snel HD staan wat plots weer verdwijnen , en ook dan niet meer zichtbaar is.🤔 ( als symbool is geladen)
Edit tekst aangepast.
Reputatie 7
Badge +24

Oké lijkt me een goed idee want het leven is veel te kort. 😉

Top!

Hier op beide boxen de melding HD op de display. Zo net zag ik even HD verschijnen in de info balk maar verdwijnt wel weer idd... Typisch.. Ook op rechts van het scherm als je pijltjes toets ingedrukt houd, zag ik snel HD staan wat plots weer verdwijnen , en ook dan niet meer zichtbaar is.🤔 ( als symbool is geladen)
Edit tekst aangepast.
Oké bedankt dan zal dat wel een foutje zijn denk ik.
Reputatie 7
Badge +24
@twigger als ik het weer tegenkom zal ik wel een screenshot maken.( als ik er aan denk:))
@twigger als ik het weer tegenkom zal ik wel een screenshot maken.( als ik er aan denk:))Oké als jij het vergeet maak ik 'm wel 🤣
En die zender boeit me eigenlijk niet, ik wilde alleen waarom ik het HD logo niet zag.
Reputatie 7
Badge +24
@twigger als ik het weer tegenkom zal ik wel een screenshot maken.( als ik er aan denk:))Oké als jij het vergeet maak ik 'm wel 🤣
En die zender boeit me eigenlijk niet, ik wilde alleen waarom ik het HD logo niet zag.

Ok!
Reputatie 3
Badge +3
Nu ook RTL Crime, RTL Lounge, RTL Telekids en Out TV in HD!
Reputatie 7
Badge +24
Nu ook RTL Crime, RTL Lounge, RTL Telekids en Out TV in HD!

Yep gezien! tnx voor het delen. gr Rob