Beantwoord

Mailnotificatie krijgen van nieuwe zender van de maand?

• 8 mei 2019
  • 6 Reacties
  • 287x Bekeken

Reputatie 2
Badge
Is het mogelijk om een mail te krijgen wanneer de nieuwe "zender van de maand' start en welke zender dat wordt dan die maand?
icon

Best beantwoord door Be rt 9 mei 2019, 00:45

Dat kan.
Als er in deze topiclijst een nieuw topic wordt gemaakt van de zender van komende maand, dan krijg je een mail daarvan.

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156

Klik daar onder de tekst:

Zenderaanbod & tv-pakketten

Alles over ons tv-aanbod, zoals de nieuwe zender van de maand.

op het oranje Volgen en je krijgt een mail als er een nieuw topic is aangemaakt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Dat kan.
Als er in deze topiclijst een nieuw topic wordt gemaakt van de zender van komende maand, dan krijg je een mail daarvan.

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-156

Klik daar onder de tekst:

Zenderaanbod & tv-pakketten

Alles over ons tv-aanbod, zoals de nieuwe zender van de maand.

op het oranje Volgen en je krijgt een mail als er een nieuw topic is aangemaakt.
Reputatie 7
Op de manier zoals Bert het beschrijft kan dit natuurlijk heel goed. Er is ook elke maand een mailing van de Community, misschien kan je je daar ook voor aanmelden. Geen idee bij wie dit kan eigenlijk, misschien weet @Lycke Ziggo dit?

In die mailing staat volgens mij ook altijd wat de zender van de maand is 😉
Reputatie 7
Badge +35
TOP aanvulling van @EnergieBoy

Mails aan en uitzetten kan mogelijk in Mijn Ziggo onder Gegevens, dan naar Contactvoorkeuren en daar op Wijzig contactvoorkeuren klikken, dan krijg je een flink bosje instellingsmogelijkheden betreffende de mails die je wel en niet wilt ontvangen.

Maar of de Community apart in te stellen is?
Ik vermoed van niet, Lycke kan vast wel vertellen welke je aan moet zetten in Mijn Ziggo.
Reputatie 2
Badge
Hi Bert en EnergieBoy,

Beiden dank voor jullie hulp!

De tip van Bert heb ik ondertussen toegepast en bij "mijn profiel>instellingen" heb ik aangevinkt dat ik mail notificaties wil krijgen bij: Wil je tips en Community nieuwtjes ontvangen?

Even aankijken dus of ik de volgende maand een mail krijg, maar ik ga ervan uit dat dit goed gaat!

Thanks!
Reputatie 7
Hoi @AnnieB,

Je bent goed op weg geholpen lees ik 🙂 Wat je hebt gedaan is helemaal goed. Als het goed is word je nu meegenomen in de maandelijkse mail. Mocht dat niet zo zijn, laat het hier dan weten. Dan checken we het na en sturen je de mail door.
Reputatie 2
Badge
Hoi Michael!

Zeker goed geholpen, komt vast goed zo anders trek ik nog even aan de bel.
Heb trouwens met de "next" die we net enkele dagen hebben, nu makkelijk op alle apparaten mijn favorieten ( werkte niet goed met de oudere mediabox ) en heb daar "zender van de maand" in gezet, waardoor ik op die manier ook sneller even kijken wat er gaande is.

Heerlijk apparaat hoor de Next, onder de indruk!!