1
Vraag
2
Reageer en help mee
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Love Nature HD toegevoegd aan Movies & Series XL per 1 februari.

Per 1 februari wordt de tv-zender Love Nature HD toegevoegd aan het pakket Movies & Series XL (kanaal 205).
De zender biedt een schat aan natuurseries en -documentaires. Beleef de schoonheid en complexiteit van de natuur.

Bron (Ziggo): https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/
27 Reacties 27
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Inmiddels is de tv zender Love Nature HD toegevoegd op kanaal 205 voor abonnees met het Movies & Series XL pakket.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
De ondertitels hebben nog wel enige aandacht nodig.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Horse & Country TV
Nat Geo Wild
Animal Planet
,Love Nature HD

Lekker veel variatie weer, nu nog een Freek Vonk Channel erbij en het zootje is compleet :sunflower:
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Hopelijk wordt dit kanaal ook aan de GO dienst toegevoegd.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
update: Je kan btw hem ook qua TV gids nog niet zien via de go dienst (geld zowel via de site als de apps).
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
youriy wrote:
De ondertitels hebben nog wel enige aandacht nodig.


De ondertiteling ziet er heel ouderwets uit. Zoals vroeger op oude decoders via teletekst. De ondertiteling werkt ook niet op een Philips tv (tv via CI Plus module) van 2011. Wel op een Samsung tv (tv via CI Plus module) en Humax 5100 decoder.
pjutr

Level 6
  • 95Posts
  • 4Oplossingen
  • 33Likes
Om even wat af te wijken van de minder positieve commentaren: wat een adembenemende beeldkwaliteit!
By far het beste qua resolutie! Met name via de mediabox XL (Horizon) i.c.m. met een 4k tv.
En dan bij de beeldinstellingen van de box bij HDMI-resolutie kiezen voor 'TV-resolutie aanhouden'.
Zeer indrukwekkend! En dan moet de 4k-box nog gelanceerd worden!
Graag meer van dit soort kwaliteit!
En ja de ondertitels mogen kleiner en scherper. Maar dat zien de heren techneuten ook zelf wel neem ik aan?
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Het is echt niet om vervelend te doen maar vaak moeten dingen die technisch nog niet juist staan bij Ziggo, door de klanten zelf aangegeven worden. Het is geen minder positief commentaar maar gewoon wijzen op iets wat nog niet goed is zodat het aangepast kan worden. Daar is ook een forum voor.
Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Ik had gehoopt dat de nieuwe natuur tv-zender in mijn huidige pakket opgenomen zou worden. Love Nature zou dan een mooie tv-zender moeten zijn. Toch was ik heel erg verbaasd dat dit weer in een ander pakker opgenomen is, net iets wat ik niet zou hebben. Waarom deze apart? Nog meer betalen? Ik betaal al €118 aan kosten. Dit zou dan wel meer dan genoeg moeten zijn. Bij nog meer minder tv-kanalen moet ik mijn huidige pakket toch zo nodig aanpassen, wanneer dit zover is. Dan zou ik aan de nieuwe 4K decoder ook niet veel meer aan hebben. Ik heb dus een zakelijk abonnement. Die zouden dan volgens Ziggo voorrang moeten krijgen op die 4k decoder die dit jaar zou komen?

Gr. Ferry.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Ferry1960 Deze zender zit in het movies & series XL pakket, de zenders die zijn verdwenen overigens ook of een zakelijke klant voorrang zou moeten krijgen... hangt van het contract af.
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
btw... Love en Nature HD is btw te bekijken via de GO dienst 🙂 (Mits je het XL pakket hebt natuurlijk)
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Nog een update: Helaas is het niet beschikbaar via Ziggo/KPN oid... maar je kan wel een abbo op Love Nature 4K nemen om alle content via bijvoorbeeld de apple tv in 4K te kunnen kijken.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ferry1960 wrote:
Ik had gehoopt dat de nieuwe natuur tv-zender in mijn huidige pakket opgenomen zou worden. Love Nature zou dan een mooie tv-zender moeten zijn. Toch was ik heel erg verbaasd dat dit weer in een ander pakker opgenomen is, net iets wat ik niet zou hebben. Waarom deze apart? Nog meer betalen? Ik betaal al €118 aan kosten. Dit zou dan wel meer dan genoeg moeten zijn. Bij nog meer minder tv-kanalen moet ik mijn huidige pakket toch zo nodig aanpassen, wanneer dit zover is. Dan zou ik aan de nieuwe 4K decoder ook niet veel meer aan hebben. Ik heb dus een zakelijk abonnement. Die zouden dan volgens Ziggo voorrang moeten krijgen op die 4k decoder die dit jaar zou komen?

Gr. Ferry.


Hey Ferry,

Zoals Donnerd ook aangeeft; de nieuwe zender is een zender uit het Ziggo Movies en Series XL abonnement. Dit abonnement had je tot voor kort, maar is in december opgezegd zie ik. Uiteraard betaal je er dan ook niet meer voor, en kan je het dan dus ook niet meer ontvangen. Mocht je het toch opnieuw willen toevoegen aan je abonnement, is dit natuurlijk mogelijk ^^
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Graag ook een reactie op de opmerkingen over de ondertiteling.
zie ook: https://community.ziggo.nl/algemene-informatie-193/ondertiteling-love-nature-36771
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
* Bericht verwijderd wegens off-topic *
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
youriy wrote:
Graag ook een reactie op de opmerkingen over de ondertiteling.
zie ook: https://community.ziggo.nl/algemene-informatie-193/ondertiteling-love-nature-36771



Ja, klopt helemaal. De ondertiteling op de zender is nog verre van mooi. Wat natuurlijk op zo'n prachtig kanaal extra opvalt. Dit is bekend en er wordt aan gewerkt!
JanR1979

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Op mijn SONY 4K tv kan ik Love Nature 4K gewoon als app starten. Dus geen apart Movies XL abonnement van Ziggo nodig. Er is het een en ander gratis te bekijken en je kunt een gratis proefabonnement nemen.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Ik zag net dat de ondertiteling gewijzigd is naar "ingebakken" en een ander lettertype gebruikt wordt. Toch is het nog niet goed. Regelmatig ontbreken aan het eind van een regel een of meerdere letters. De regels zijn willekeurig gecentreerd of links uitgelijnd. Of net zoals eerst delen van de ondertiteling volledig afwezig zijn heb ik nog niet geconstateerd, daarvoor nog niet lang genoeg gekeken.
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Ik kom dus van de KPN en ben nu bij Ziggo
De KPN heeft Love Nature 4K
Als ik nu die Love nature HD zie, dan vind ik het een slecht beeld.
Niet dat het beeld slecht is hoor, maar er is toch echt dag en nacht verschil tussen HD en UHD.
De KPN had helemaal geen ondertitels er bij, maar dat vond ik niet zo'n groot probleem
Overigens de zender heet dan wel LoveNature 4K maar het wordt gewoon in UHD uitgezonden.
Niet dat er veel verschil tussen UHD en 4K is, je ziet het amper, maar de benaming is fout, maar die wordt vaker fout genoemd.
4K heeft een verticale beeldresolutie van 4096 lijnen met 2160 pixels per lijn
En UHD heeft een verticale beeldresolutie van 3840 lijnen met 2160 pixels per lijn.
Overigens kan elke 4K/UHD TV beide resoluties probleemloos weergeven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic