Grebnesieh

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling Hollands Nieuwe Ziggo extra zenderpakket

Ik heb al een tijdje Hollandse nieuwe met 2 abonnementen(vrouw), maar heb nog steeds geen extra zenderpakketten .

 

Hoe lang duurt dit?

 

Mvg,

 

Dennis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Grebnesieh . Welkom hier!

Normaliter moet je binnen 2 weken 5 weken na het combineren van je abonnementen een bevestiging krijgen dat je gratis extra's starten. Hoe lang heb je al een Ziggo en HollandsNieuwe abonnement? 

 

Edit: bericht aangepast. 2 weken geldt voor het combineren van Vodafone en Ziggo. Met Hollands Nieuwe kan het langer duren. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Grebnesieh . Welkom hier!

Normaliter moet je binnen 2 weken 5 weken na het combineren van je abonnementen een bevestiging krijgen dat je gratis extra's starten. Hoe lang heb je al een Ziggo en HollandsNieuwe abonnement? 

 

Edit: bericht aangepast. 2 weken geldt voor het combineren van Vodafone en Ziggo. Met Hollands Nieuwe kan het langer duren. 

Grebnesieh
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In ieder geval langer dan 2 weken.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5735Posts
  • 596Oplossingen
  • 3322Likes

Dan moeten we uit gaan zoeken hoe dit kan! Wat ik je allereerst aan wil raden is om te checken of de telefoonnummers op het juiste adres staan, het adres wat precies overeen komt met het adres waar je je Ziggo abonnement op afneemt voordat je Gratis Extra's kunt ontvangen. 

Grebnesieh
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Adres klopt

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi Dennis, ik zie dat je inmiddels ook contact hebt opgenomen met onze Klantenservice. Zij hebben de juiste actie al ingezet, een andere afdeling zal checken of bij HollandsNieuwe alles goed staat (want dat kunnen wij niet zien) en zo ja voegen ze de rechten voor het extra zenderpakket meteen toe aan je Ziggo abonnement.

Daar kunnen 5 dagen overheen gaan, mocht je na vrijdag nog geen bericht hebben gehad hoor ik het graag, dan ga ik er na het weekend voor je achteraan.

Grebnesieh
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Mijn eerste gratis pakket is binnen. Top!

Alleen ik heb 2 abonnementen op van Hollandse Nieuwe op mijn adres staan, hiervoor zou ik dan toch 2 gratis pakketten moeten krijgen?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Grebnesieh . Nee, zo werkt het niet. De voordelen van Hollandsnieuwe/Vodafone krijg je per Hollandsnieuwe/Vodafone aansluiting (daar heb je er meer van). De voordelen van Ziggo krijg je 1 keer, want je hebt maar 1 Ziggo abonnement. 
Fijn dat het binnen is! 

A-B

Level 8
  • 206Posts
  • 6Oplossingen
  • 75Likes

Vreemd dat ze bij mij zeggen dat het 5 weken kan duren voordat de extra's geactiveerd wordt. Mijn HN abo is 26 november in gegaan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
A-B wrote:

Vreemd dat ze bij mij zeggen dat het 5 weken kan duren voordat de extra's geactiveerd wordt. Mijn HN abo is 26 november in gegaan.

Ik heb inderdaad begrepen dat het i.c.m. Hollands Nieuwe wat langer kan duren, dan i.c.m. Vodafone, helaas. Ik zal het eerdere antwoord in dit topic ook even aanpassen 🙂 

Uitgelicht topic