1
Vraag
2
Reacties
evelien52

Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Komt 3FM Serious Request 2018 ook op tv?

Mijn vraag is buiten alle 'normale' vragen om maar probeer het toch:slight_smile:

Op welke Ziggo zender kan ik Serious Request 2018 live volgen de hele dag
moet ik dan het extra zenderpakket bestellen?

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo evelien52, welkom op onze Community.

Dit jaar gaat 3FM het helemaal anders aanpakken, er is bijvoorbeeld geen Glazen Huis als centraal punt in de actie.

Traditioneel gezien was het Digitale TV kanaal 999 beschikbaar gesteld voor Serious Request (Of NPO3 Extra wanneer je het uitgebreide zenderpakket afneemt). Ook intern zagen we daar van te voren allerlei mailtjes over voorbijkomen.

Dit jaar is het verrassend stil! Er is kans dat het evenement dit jaar niet op tv komt. Ik heb navraag gedaan en hoop morgen een duidelijker antwoord voor jullie te hebben 🙂

** Update: Serious Request is dit jaar voor iedereen op NPO3 Extra te volgen. Zap daarvoor naar kanaal 128. Dit kanaal is vanaf 2 januari weer uitsluitend te kijken via Movies & Series XL. **

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo evelien52, welkom op onze Community.

Dit jaar gaat 3FM het helemaal anders aanpakken, er is bijvoorbeeld geen Glazen Huis als centraal punt in de actie.

Traditioneel gezien was het Digitale TV kanaal 999 beschikbaar gesteld voor Serious Request (Of NPO3 Extra wanneer je het uitgebreide zenderpakket afneemt). Ook intern zagen we daar van te voren allerlei mailtjes over voorbijkomen.

Dit jaar is het verrassend stil! Er is kans dat het evenement dit jaar niet op tv komt. Ik heb navraag gedaan en hoop morgen een duidelijker antwoord voor jullie te hebben 🙂

** Update: Serious Request is dit jaar voor iedereen op NPO3 Extra te volgen. Zap daarvoor naar kanaal 128. Dit kanaal is vanaf 2 januari weer uitsluitend te kijken via Movies & Series XL. **
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Van de 3FM site:

Televisie

NPO 3 zendt elke dag een live-update uit rond 22:30 uur, met een herhaling op NPO1. NPO1 geeft iedere dag 3 live updates en de Lifeline is daarbij 24 uur per dag te volgen op NPO 3 Extra. De eindshow kun je op maandag 24 december meekijken vanaf 19:25 uur op NPO 3, live vanuit TivoliVredenburg.
Kanalen voor NPO 3 Extra
Ziggo Kanaal 128
KPN Kanaal 28
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic