Banzi79

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Klopt de term TV Standard in het account? Ik heb TV Max besteld.

Beter voorbereid dan verrast:

Ons zondag-ritueel bestaat veelal uit:

  • Veel te vroeg wakker worden
  • Gekrijs vanuit de kinderkamer
  • Met een slaperig hoofd een luier verschonen
  • Met een slaperig hoofd kind tussen ons in en Baby TV aan
  • Redelijk rustig kunnen blijven liggen met wat achtergrond-herrie en lichtflitsen vanaf de TV

Voordat ik hier commentaar over krijg, veel beter dan dit wordt het niet voor je, als je voor de eerste keer een kind hebt gekregen. 

Nu zijn er een paar variabelen, waar je als ouder wel invloed op hebt:

  • Er moet een luier zijn. Dit lossen we veelal op, door een stapel grootverpakkingen te kopen in de aanbieding. Tot nog toe is dit altijd goed gegaan.
  • Er moet Baby TV zijn.

Ik dacht het laatste opgelost te hebben door het TV Max (met Next) abonnement te nemen, waarbij staat 125+ zenders. Nu blijkt na inloggen in het account een andere term te staan, te weten “TV Standard”. Hierbij staat dan 80+ en 36 HD kanalen. De term “TV Standard” komt niet voor in de te bestellen abonnementen. Ik zou eerder verwachten dat “TV Standard” overeenkomt met TV Start of misschien TV Complete (bij deze abonnementen komt ook het getal 80+ voor, en 80+36 is 116 en geen 125+). En laat daar Baby TV nou net niet in zitten!

Krijg ik Baby TV nu, omdat ik nog niet heel lang geleden een nieuw abonnement aangegaan ben?

Raak ik het binnenkort kwijt? Dat gaat absoluut resulteren in “Gekrijs tussen ons in” en dat wil ik koste wat kost vermijden. We kunnen ook proberen het kind op te voeden, maar ik schuif in deze graag de verantwoordelijkheden op Ziggo af.

Weet iemand hoe het precies zit met de TV kanalen in het abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Als je Movies en Series XL hebt staan hebt staan achter extra zenders dan heb je ook max inderdaad  . Die benaming tv standard is inderdaad wat ongelukkig gekozen. Volgens mij geven ze daar een standaard opsomming wat er eigenlijk allemaal in zit.
 

Eigenlijk moet je kijken naar de naam onder producten :
Producten

Internet Max en TV Max Next met bellen

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Banzi79
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Toevoeging: Movies and Series XL staat in het bestelde TV Max pakket en ook apart benoemd in mijn account. Hierom denk ik niet dat ik deze mee moet tellen.

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Als je Movies en Series XL hebt staan hebt staan achter extra zenders dan heb je ook max inderdaad  . Die benaming tv standard is inderdaad wat ongelukkig gekozen. Volgens mij geven ze daar een standaard opsomming wat er eigenlijk allemaal in zit.
 

Eigenlijk moet je kijken naar de naam onder producten :
Producten

Internet Max en TV Max Next met bellen

 

Uitgelicht topic