1
Vraag
2
Reacties
noah2008

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kinderfilms - waarom steeds hetzelfde op Film1 on demand?

Allen, ik vraag me af waarom er al meer als een jaar bepaalde kinderfilms op film1 on-demand staan... brammetje baas, dolfje weerwolfje, etc... deze worden ook steeds met een dusdanige frequentie uitgezonden en ik zou graag eens wat andere films kijken met mijn kinderen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @noah2008. Welkom hier! Leuk dat je de Community gevonden hebt om je opmerking te delen.
Gaat het hier puur om het aanbod van Film1? Dan moet ik zeggen dat wij hier helaas geen invloed op hebben. Film1 is een dienst die je via ons kunt bestellen, maar wij leveren niet de content hiervan. Een beetje hetzelfde als "Je kunt het journaal zien via Ziggo, maar wij beïnvloeden niet wat er op het journaal wordt besproken".

Maaar! We hebben wel een eigen dienst waarop je (kinder)films kunt zien. Namelijk Ziggo Movies en Series (XL). Heb je hier al eens naar gekeken? 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi noah2008
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Kan je zeggen dat het niet alleen om kinderfilms gaat.
Ook andere films komen zo vaak terug dat je er beetje moe van begint te worden. Zou mooi zijn als daar iets meer variatie in gaat komen en ook voor de kids natuurlijk. Goede om dat hier even te melden, wie weet kunnen ze er iets mee.

Fijne dag in ieder geval 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @noah2008. Welkom hier! Leuk dat je de Community gevonden hebt om je opmerking te delen.
Gaat het hier puur om het aanbod van Film1? Dan moet ik zeggen dat wij hier helaas geen invloed op hebben. Film1 is een dienst die je via ons kunt bestellen, maar wij leveren niet de content hiervan. Een beetje hetzelfde als "Je kunt het journaal zien via Ziggo, maar wij beïnvloeden niet wat er op het journaal wordt besproken".

Maaar! We hebben wel een eigen dienst waarop je (kinder)films kunt zien. Namelijk Ziggo Movies en Series (XL). Heb je hier al eens naar gekeken? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic