Beantwoord

Je zenders worden ingesteld, code 100:55

• 22 november 2020
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ruim anderhalf uur geleden een dagpas bestelt voor Fox Sports Eredivisie. Er staat vermeld dat je, na bestelling geplaatst te hebben, binnen een uur (maar meestal binnen een kwartier) toegang krijgt tot de kanalen 421, 422 en 423. Helaas is dit nog steeds niet het geval.

Ik heb al via MijnZiggo zenders opnieuw opgehaald. Zie hierna echter niets gebeuren en krijg melding dat ik dit verzoek al heb ingediend, wanneer ik nogmaals op zenders ophalen klik. 

Inmiddels is de wedstrijd van mijn interesse al een tijdje bezig.

Op mijn Mediabox Next krijg ik al geruime tijd de volgende melding :

Je TV zenders worden ingesteld 100:55

Momentje... Alle zenders uit je tv-pakket zijn binnenkort beschikbaar. Werkt het na 15min nog niet? Neem dan contact met ons op via ziggo.nl/contact

Deze melding staat er inmiddels ook al met dan een uur. Inmiddels miss ik dus de wedstrijd die ik graag zou willen zien. 

icon

Best beantwoord door Erik P Ziggo 26 november 2020, 14:06

Goedemiddag @Nijnens en @henk.bruins,

Wat zuur en zonde dat jullie de wedstrijden niet live hebben kunnen zien :(
Alleen kunnen terugkijken is natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd, sorry hiervoor!

Het bedrag van de dagpas vergoed ik uiteraard voor jullie.
Op naar een beter voetbalweekend :)

Bekijk origineel

4 Reacties

Hier hetzelfde. Kan wel terug kijken. Gebeld met de klantenservice. Weten het niet. Kan wel een dag duren meneer

Zo slecht dit. Maar eens afwachten of het bedrag wordt gecrediteerd.

Inderdaad erg slecht dit. Heb al eerder een dagpas besteld. Eerste keer ook problemen, vorige keer ging alles goed. 

Hoop dat ze het netjes oplossen, want hier betaal ik natuurlijk niet voor... 

Reputatie 5

Goedemiddag @Nijnens en @henk.bruins,

Wat zuur en zonde dat jullie de wedstrijden niet live hebben kunnen zien :(
Alleen kunnen terugkijken is natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd, sorry hiervoor!

Het bedrag van de dagpas vergoed ik uiteraard voor jullie.
Op naar een beter voetbalweekend :)

Reageer